Antrenament usor și eficient pentru abdomen

Timp estimat de citire0 minute, 49 secunde

De colăcel în jurul taliei ai nevoie doar dacă nu știi să înoți. De un colăcel de grăsime pe abdomen nu ai nevoie deloc! Arată inestetic, îți limitează mobilitatea și, în timp, devine un factor de risc serios pentru sănătate.

Mai ales în cazul bărbaților, grăsimea abdominală în exces este un factor serios de risc. Țesutul adipos abdominal este visceral, adică se acumulează în jurul organelor interne, predispunând la apariția diabetului sau bolilor cardiovasculare.

Pentru a scăpa de stratul de grăsime de pe abdomen e important să îți antrenezi musculatura, dar și să faci modificări serioase și de lungă durată în dietă. Descoperă alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, o scurtă rutină de exerciții pentru abdomen. Antrenează-te de 2-3 ori pe săptămână pentru rezultatele cele mai bune. Nu ezita să ajustezi numărul de repetări odată ce capeți rezistență. 3, 2,1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate