Tabbouleh cu cuscus

Timp estimat de citire1 minut, 34 secunde

Cuscusul este un preparat specific bucatariei orientale, fiind preparat mai ales in regiunea Africii de Nord. Salata Tabbouleh este o sursa excelenta de minerale si vitamine, cu un aport caloric scazut si este una dintre cele mai sanatoase salate. Salata tabbouleh cu cuscus este un preparat usor de realizat si sanatos. 

Ingrediente

  • 4 rosii medii
  • O ceapa
  • Doua legaturi de patrunjel
  • O portie de cuscus
  • Zeama de lamiae
  • Ulei de masline
  • Menta
  • Sare
  • Piper

Mod de preparare

Intr-un vas se pune aproximativ 1 litru de apa si portia de cuscus si se lasa la fiert.

In timp ce este lasat la fiert, rosiile se taie cubulete, patrunjelul se toaca, iar ceapa este taiata marunt.

Cand cuscusul se separa, se adauga intr-un bol alaturi de ceapa, rosii si patrunjel. Se adauga zeama de lamaie, putina menta, sare, piper si un strop de ulei de masline.

La final se amesteca bine.

Beneficii

Cuscusul este un aliment bogat in fibre, vitamine si minerale necesare organismului. Este recomandat mai ales atunci cand vrei sa pierzi in greutate. Acesta este poate cel mai sanatos produs din cereale si este bogat in vitamina B3, vitamina B8 si vitamina K.

100 grame de cuscus contin 112 calorii, 23 grame carbohidrati, 58 mg potasiu, 5 mg sodiu, 8 mg magneziu, 8 mg calciu.

Salata Tabbouleh este o sursa excelenta de minerale si vitamine, cu un aport caloric scazut. Patrunjelul este bogat in fier, magneziu, potasiu, calciu si complexul de vitamine A, B si C. Continutul bogat in vitamina A si C are un efect antioxidant si detoxifiant. La fel ca si patrunjelul, rosiile sunt o excelenta sursa de vitamina A, C, K, acid folic si potasiu. Acestea furnizeaza si tiamina, niacina, vitamina B6, magneziu, fosfor si cupru, toate necesare unei stari perfecte de sanatate. Printre beneficiile consumului de rosii putem enumera mentinerea sanatatii pielii, intarirea oaselor, reducerea riscului de cancer, reglarea nivelului glicemiei, mentinerea sanatatii parului sau reducerea intensitatii durerilor cronice.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate