Slabire rapida: 10 kg intr-o luna

Timp estimat de citire4 minute, 43 secunde

Desi nu este recomandata, slabirea rapida este preferata de majoritatea doamnelor si domnisoarelor care isi doresc sa ajunga in scurt timp la silueta ideala. Cand ne gandim la slabirera pida, ne gandim, in mod sigur, la infometare. Cu toate acestea, este perfect posibil sa putem scapa de un numar relativ mare de kilograme intr-un timp destul de scurt si fara sa recurgem la aceasta masura extrema, ci apeland la o alimentatie usor hipocalorica si la un antrenament intens.

In cele ce urmeaza, iti dezvaluim cum este posibila slabirea rapida – 10 kg intr-o luna – doar mancand corect, antrenandu-te corespunzator si planificandu-ti riguros programul.

Slabirea rapida, favorizata de alimentatia corecta

Pentru a slabi, este important sa reinveti sa mananci. Aceasta inseamna ca va trebui sa adopti o alimentatie sanatoasa si echilibrata. Concret, iata ce categorii de alimente iti recomandam sa privilegiezi daca ai optat pentru slabirea rapida:

  • Carnurile slabe precum cea de pui sau cea de curcan, care iti vor asigura necesarul de proteine;
  • Pestele, care contine Omega 3 si favorizeaza pierderea rapida in greutate, ajutandu-te sa te apropii rapid de obiectivul tau, minus 10 kg intr-o luna;
  • Fructe si legume la discretie; fructele iti satisfac pofta de dulce si, alaturi de legume, asigura aportul de vitamine si minerale necesar organismului pentru o functionare optima;
  • Varza si telina, alimente cu un numar mic de calorii, care iti vor consuma energia pentru a le mesteca mai mult decat pentru a le digera.

Activitatea fizica intensa accelereaza slabirea rapida

Dupa cum stim cu totii, sportul are o contributie esentiala la pierderea in greutate.  Totusi, acesta nu trebuie facut haotic. Ideal ar fi sa ai aproape un antrenor personal, care sa te supravegheze si sa-ti recomande exercitii adaptate conditiei tale fizice. Daca acest lucru nu este posibil, ai la indemana recomandarile noastre.

Nu lasa deoparte antrenamentul cardio executat pe banda, pe bicicleta sau pe bicicleta eliptica. Acest tip de antrenament topeste grasimea intr-un timp relativ scurt, slabirea facandu-se uniform. Daca nu iti este la indemana sa mergi la sala, allege antrenamentul in aer liber. Joggingul este ideal. In plus, mergi pe jos cat poti de mult, renunta, pe cat posibil, la mijloacele de transport in comun sau la autoturismul personal si incearca sa nu mai folosesti lifturile sau scarile rulante. Ciclismul sau mersul pe role favorizeaza si ele slabirea rapida. De asemenea, o idee foarte buna daca vrei sa slabesti 10 kg intr-o luna o reprezinta alternarea orelor de aerobic cu cele de aquagym.

Pentru o eficienta maxima, antrenamentele vor trebui sa fie intense si sa se desfasoare o data la doua zile. Beneficiile acestor forme de activitate fizica vor fi multiple. In primul rand, vei slabi frumos, fara sa-ti atarne pielea. Apoi, iti tonifici corpul si-ti definesti musculatura. Nu in ultimul rand, capeti rezistenta si un tonus crescut.

Rigoarea si motivatia, necesare pentru slabirea rapida

Pentru a ajunge sa scapi de 10 kg in doar o luna, nu este suficient sa ai o alimentatie exemplara si un program de exercitii fizice bine pus la punct. Este necesar, de asemenea, sa fii foarte organizat si riguros. Cu alte cuvinte, sa nu ai absolute nicio abatere de la programul pe care ti l-ai impus. Seteaza-ti obiectivele si urmeaza-le cu constiinciozitate.

Pentru rezultate garantate, planifica-ti din timp mesele si orele de antrenament. La prima vedere, poate parea o activitate plictisitoare, dar ii vei vedea utilitatea dupa numai cateva zile.

Totodata, de-a lungul procesului de slabire rapida, este foarte important sa-ti pastrezi motivatia. Pentru acest lucru, concentreaza-te asupra rezultatului final, fa activitati care iti plac (exclude, insa, orice activitate care te-ar aduce in contact cu mancarea, de exemplu nu iesi la restaurant cu prietenii si nu participa la petreceri) si nu incepe mai multe lucruri dintr-o data (spre exemplu, nu incerca sa te lasi si de fumat in acelasi timp in care incepi dieta).

Recomandari pentru o slabire rapida

Poti sa scapi de 10 kg intr-o luna, tinand cont si de urmatoarele recomandari:

  • Renunta, cel putin pe perioada dietei, la alimentele care contin zahar si grasimi, la bauturile alcoolice si acidulate! Le poti reintroduce, insa, dupa terminarea dietei, evident intr-o cantitate mult diminuata. Si, desigur, doar daca mai simti nevoia.
  • Nu sari peste mese! In acest fel, nu se va mai instala senzatia de foame, asa ca nu vei mai fi tentat sa mananci alimente nesanatoase. Aceasta este o conditie esentiala pentru slabire rapida.
  • Mananca cu masura! Mai consistent la micul-dejun, mai putin la pranz si ceva foarte usor la cina. Este important sa mananci foarte putin la cina intrucat, in timpul noptii, metabolismul incetineste, organele intra in stare de repaus, iar mancarea de seara nu mai este digerata corespunzator, depunandu-se acolo unde ne dorim mai putin;
  • Nu ciuguli nimic intre cele 3 mese principale ale zilei! Ciugulelile aduc un plus de calorii de care nu ai nevoie.Oricum, daca mananci alimente sanatoase, nu vei mai simti senzatia de foame. Ceea ce vei simti va fi probabil pofta. Pentru doar o luna de zile esti, insa, la dieta, asa ca nu da curs poftelor!
  • Hidrateaza-te corespunzator pentru a scapa de toxine! O hidratare corecta trebuie sa tina cont de raportul 1 ml apa la o calorie consumata. Astfel incat, daca ai o dieta care presupune consumul a 1.300 de calorii zilnic, ar trebui sa bei cel putin 1,300 l apa.
  • Incearca, pe cat posibil, sa faci sport dimineata. Te incarca cu energie pentru toata ziua si accelereaza arderile.

In final, trebuie sa stii ca slabirea rapida ar trebui sa fie o optiune doar pentru persoanele perfect sanatoase. Pentru un numar prea mare de kilograme in plus, cel mai bine este totusi sa optezi pentru un stil de viata sanatos, si nu pentru o dieta limitata in timp.

Oana Anghel

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate