Reteta sanatoasa de oua cu cartofi

Timp estimat de citire1 minut, 18 secunde

Micul dejun, cea mai importanta masa a zilei… Cati dintre noi sarim peste el? Studiile arata ca un mic dejun sanatos are o importanta ridicata, fiind absolut necesar pentru un stil de viata sanatos, poate imbunatati puterea de concentrare si ofera energia necesara activitatilor cotidiene

Aceasta reteta are relativ putine calorii si iti va asigura energia necesara pentru activitatea de dimineata si iti va mentine pofta de mancare in limite normale pana la masa de pranz.

Ingrediente

  • 500 de grame de cartofi (cuburi)
  • 2 cepe mici, tăiate
  • 1 lingura de ulei de masline
  • 2 lingurite de oregano uscat, faramitat, sau o lingurita de frunze verzi
  • 200 grame de ciuperci micute
  • 4 oua

Timp de preparare: 10 minute

Timp de gatit: 1 ora

Calorii: 218/portie

Metoda de preparare

  1. Incalzeste cuptorul la 200 de grade. Pune cartofii cuburi și cepele intr-o tava, picura putin peste si presara oregano, apoi amesteca totul foarte bine. Lasa-i la copt 40-45 minute (sau pana cand se rumenesc), adauga ciupercile, apoi lasa-le la copt pentru alte 10 minute pana cand cartofii se rumenesc si devin moi.
  2. Lasa patru gauri intre legume si sparge un ou in fiecare dintre spatii. Mai lasa la cuptor pentru inca 3-4 minute pana cand ouale se gatesc pentru gustul tau.

Beneficii

Ouale sunt o sursa bogata de vitaminele A, B2, B5, B6, B12, E, K, fosfor, potasiu, magneziu, calciu, fier.  Complexul de vitamine B din ou ajuta la o mai buna functionare a sistemului nervos. Acizii grasi Omega 3 din ou reduc inflamatiile din organism.  Oul este un aliment hranitor care nu ingrasa. Consumat dimineata, oul ajuta la reducerea indicelui de masa corporala.

Marius Vasilescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu