Program scurt pentru triceps

Timp estimat de citire0 minute, 46 secunde

Oricine își dorește să aibă brațe frumoase. Și pentru da impresia de braț tonifiat, e esențial să antrenezi mușchiul triceps. Acesta este situat pe fața posterioară a brațului și se evidențiază prin simpla extensie.

Tonifierea mușchiului triceps va preveni bine cunoscutul aspect de braț “lăsat”, dar și depunerile inestetice de celulită care pot apărea și la acel nivel. Evident, exercițiile pentru triceps se bazează pe mișcarea de extensie a brațului, folosind greutatea corpului, gantere sau diverse aparate de fitness (scripeți etc.). Descoperă alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, un program scurt pentru tonifierea mușchilor triceps.

Antrenează acești mușchi de două ori pe săptămână pentru rezultate optime și vizibile destul de repede. Exectuă mișcările odată cu Florin sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program. 3,2,1 Start!

 

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate