Fandări pentru tonifierea membrelor inferioare

Timp estimat de citire0 minute, 45 secunde

Fandările sunt exerciții de bază, ce implică mușchii coapselor, bicepsul femural și în special cvadricepsul. Fiind vorba de mușchi voluminoși consumul caloric crește și ajută puțin și la slăbit. Cel mai important e că prin acest exercițiu îți tonifiezi și îți sculptezi membrele inferioare pentru un aspect plăcut.

La ce te mai ajută să ai picioare tonifiate? E simplu. Întregul corp va dobândi mai multă forță, vei avea un echilibru mai bun și vei susține articulațiile atât de utilizate ale membrelor inferioare. Exercițiile de tipul fandărilor implică și o componentă cardio, care va accelera arderea grăsimilor. Nu ezita să faci un astfel de antrenament de 2-3 ori pe săptămână, pentru rezultatele cele mai bune. Exersează odată cu Florin sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament. 3,2,1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate