Expertii ne inspira: ce mananca nutritionistii intr-o zi obisnuita

Timp estimat de citire1 minut, 33 secunde

Ii ajuta pe altii sa fie mai sanatosi si sa ajunga la forma fizica mult visata, indrumandu-i sa-si corecteze regimul alimentar si stilul de viata. Dar oare ce pun in propriile farfurii?

Te-ai intrebat vreodata cum arata meniurile celor care ofera sfaturi in materie de alimentatie sanatoasa? Noi da si, pentru ca am vrut sa ne astamparam curiozitatea, am stat de vorba cu cinci specialisti in nutritie si sport. In cazul in care credeai ca ar manca cine stie ce superalimente sau preparate sofisticate, vei avea o surpriza uriasa.

Dr. Mihaela Posea, medic specialist diabet, nutritie si boli metabolice, Clinica Smart Nutrition

  • Mic dejun: cereale integrale tip musli sau fulgi integrali cu lapte semidegresat si 20 g migdale, cafea fara zahar adaugat si fara lapte.
  • Gustare 1: 1 mar.
  • Pranz: mancare de naut cu pulpe de pui (fara piele) si masline*
  • Gustare 2: 150 g de salata de fructe cu ananas, banana, afine, rodie.
  • Cina: ciorba cu perisoare de curcan.

*Mancarea de naut cu pui si masline

Reteta rapida

Intr-un vas ceramic, se pun o conserva de naut scursa, o conserva de rosii bucati, masline negre sau verzi, pulpe pui fara piele, un praf de sare, piper dupa gust. Se tine la cuptor pana cand carnea este bine patrunsa.

Reteta pentru pasionati

Se coc doi ardei kapia sau ardei gras rosu la cuptor si se curata de coaja. Separat se baga la cuptor, pe hartie de copt, rosii cherry amestecate cu cativa catei de usturoi intregi si pulverizate cu ulei de masline. Apoi, intr-un vas ceramic pentru cuptor se pun o conserva de naut scursa, o conserva de rosii bucati, masline negre sau verzi, ardeii copti taiati fasii, rosiile cherry, un praf de sare, o foaie de dafin, cativa catei de usturoi, oregano dupa gust. Se adauga pulpele de pui frecate cu piper sau boia si se tine vasul la cuptor pana cand carnea este bine patrunsa.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate