Exerciții Pilates pentru zona abdominală

Timp estimat de citire0 minute, 39 secunde

Pilates este o metodă excelentă de a face mișcare și de a te menține în formă. Se bazează pe mișcări bine studiate, care tonifică musculatura profundă. Alături de instructoarea Mihaela Mutu te invităm la o sesiune de Pilates cu exerciții eficiente pe care le poți face acasă.

Îți prezentăm un antrenament pentru zona Core sau Powerhouse, cum este denumită în Pilates. Aceasta cuprind dreptul abdominal, transversul abdominal, oblicii interni și externi, multifidus, erectorul spinal și centura pelvină. Această musculatură este responsabilă pentru menținerea posturii, de aceea are o importanță majoră!

Vei începe cu o scurtă încălzire, ce are rolul de a pregăti musculatura pentru efort, vei continua cu antrenamentul propriu-zis și vei încheia cu o sesiune de stretching. 3, 2, 1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate