Dieta japoneza, -7 kg in 13 zile!

Timp estimat de citire3 minute, 19 secunde

In Japonia, rata obezitatii este foarte scazuta, iar locuitorii se bucura de cea mai mare longevitate din lume. In ce consta secretul japonezilor? Raspunsul oamenilor de stiinta este ca dieta japoneza face minuni pentru silueta si sanatatea ta! Noi te invatam cum poti urma dieta japoneza pentru a slabi repede si sigur!

Cu dieta japoneza poti slabi 7 kg in 13 zile sau mai mult, urmandu-i principiile mai mult timp – tu alegi cat de mult vrei sa slabesti, Slab sau Gras te invata cum!

Cum functioneaza dieta japoneza?

Aceasta dieta nu este denumita dieta japoneza datorita alimentelor recomandate, ci datorita faptului ca a fost creata de specialisti japonezi. Vei vedea ca meniul pentru cele 13 zile ale dietei japoneze nu este deloc complicat sau exotic, ci presupune consumul unor alimente cat se poate de obisnuite. In timpul celor 13 zile din dieta japoneza, este reglat  metabolismul, iar corpul tau incepe sa arda mai multe grasimi.

Dieta japoneza imbunatateste sanatatea si reduce greutatea. Autorii promit ca, dupa ce tii dieta japoneza, nu te vei mai ingrasa timp de 2-3 ani. In timpul dietei japoneze, este interzis consumul de zahar, sare, faina si alcool. Intre mese, ai voie sa bei cantitati nelimitate de apa minerala sau apa fiarta.

Dieta japoneza de 13 zile

Ziua 1

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: 2 oua fierte, salata de varza cu ulei de masline, un pahar de suc de rosii

Cina: peste fiert sau copt

Ziua 2

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: peste copt sau fiert, legume sau salata de cruditati, asezonata cu ulei vegetal

Cina: 100 g de carne de vita fiarta, un iaurt natural

Ziua 3

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: un dovlecel mare, calit in ulei vegetal

Cina: 2 oua fierte, 200 g de carne de vita fiarta, salata de varza, asezonata cu ulei vegetal

Ziua 4

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: un ou fiert, trei morcovi mari fierti cu ulei vegetal, 15 g de branza nesarata

Cina: fructe

Ziua 5

Mic dejun: morcovi cruzi cu suc de lamaie

Pranz: peste copt sau fiert, un pahar de suc de rosii

Cina: fructe

Ziua 6

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: o jumatate de pui fiert, salata proaspata sau morcovi cruzi

Cina: 2 oua fierte, o portie de morcovi dati pe razatoare, asezonati cu ulei vegetal

Ziua 7

Mic dejun: o cana de ceai, fara zahar

Pranz: 200 g de carne de vita fiarta, fructe

Cina: la alegere din oricare dintre zilele precedente, cu exceptia zilei a treia

Ziua 8

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: o jumatate de pui fiert, salata proaspata sau morcovi cruzi

Cina: 2 oua fierte, o portie de morcovi cruzi cu ulei vegetal

Ziua 9

Mic dejun: morcovi cruzi cu suc de lamaie

Pranz: peste fiert sau prajit, un pahar de suc de rosii

Cina: fructe

Ziua 10

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: un ou fiert, trei morcovi mari fierti, asezonati cu ulei vegetal, 15 g de branza nesarata

Cina: fructe

Ziua 11

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: un dovlecel mare, calit in putin ulei vegetal

Cina: 2 oua fierte, 200 g de carne de vita fiarta, salata de varza, asezonata cu ulei vegetal

Ziua 12

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: peste copt sau fiert, legume sau salata de cruditati, asezonata cu ulei vegetal

Cina: 100 g de carne de vita fiarta, un iaurt natural

Ziua 13

Mic dejun: o cana de cafea neagra

Pranz: 2 oua fierte, salata din varza calita cu ulei vegetal, un pahar de suc de rosii

Cina: peste copt sau fiert

Atentie!

Salatele trebuie asezonate cu ulei de masline si nu exista o limita in privinta cantitatii. Din moment ce varza este recomandata aproape in fiecare zi, o poti inlocui din cand in cand cu salata verde. Daca nu iti place pestele, poti sa nu-l mananci si sa bei mai multa apa sau suc de rosii. In loc de cafeaua de dimineata, poti bea un pahar mic cu suc de grepfrut, de preferat proaspat stors. Este recomandat sa mergi pe jos 30 de minute pe zi.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu