Dieta cu peste: slabesti 4 kg in 7 zile!

Timp estimat de citire2 minute, 42 secunde

Pestele este foarte sanatos pentru organismul uman, iar dieta cu peste a fost special creata pentru a-ti recapata forma maxima, in doar o saptamana! Creatorii dietei pe baza de peste sustin ca, in doar 7 zile, poti slabi in jur de 4 kilograme sau chiar mai mult, in functie de organismul tau.

Descopera cum se tine dieta cu peste si cum poti slabi 4 kg in doar 7 zile!

Ce tip de peste ai voie sa consumi in dieta?

In dieta cu peste, este permis consumul tipurilor de peste slab, iar de doua ori pe saptamana poti consuma si peste gras, precum somonul. Pestele si fructele de mare, in general, sunt bogate in acizi grasi Omega 3, buni pentru sanatatea cardiovasculara si pentru efectul antioxidant pe care il au asupra organismului tau.

Este permis indieta cu peste consumul de pastrav, ton, hamsie, pangasius, iar, cu moderatie, macrou si somon. Crapul nu este recomandat, intrucat este un tip de peste foarte gras.

Meniu zilnic pentru dieta cu peste

Luni

Mic dejun:2 felii de paine integrala, prajita si o ceasca de cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un mar

Pranz: 200 g de peste fiert, preparat la aburi, la cuptor sau la gratar, o salata de sezon

Gustare: un iaurt natural degresat

Cina: salata de andive, ardei gras, mozzarella si sos slab de iaurt si condimente, dupa gust

Marti:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un fruct (fara banane sau struguri)

Pranz: 200 g de peste la gratar, o salata de castraveti cu sos de iaurt degresat

Gustare: o portocala

Cina: 150 g de branza proaspata dietetica, un ou fiert, salata de rosii

Miercuri:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: 200 g de lapte batut

Pranz: o conserva mica de ton in sos tomat, o portie de cartofi dulci fierti

Gustare: o portocala

Cina: salata de rosii cu branza degresata

Joi:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un iaurt natural mic

Pranz: 200 g de peste la gratar, preparat la aburi sau la cuptor, o salata de cruditati (morcovi si telina)

Gustare: un mar

Cina: salata asortata

Vineri:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: o para

Pranz: 200 g de peste la gratar, preparat la aburi sau la cuptor, o salata de sezon

Gustare: un pahar de lapte batut

Cina: legume crude si branza degresata de vaci

Sambata:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un fruct la alegere (fara banane sau struguri)

Pranz: 200 g de peste la gratar sau la cuptor, o salata de andive

Gustare: o cana de lapte batut

Cina: legume crude si branza degresata de vaci

Duminica:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un mar

Pranz: o cutie de ton in suc propriu, doi cartofi dulci mici, fierti

Gustare: un iaurt natural degresat

Cina: salata de sezon cu doua linguri de branza degresata de vaci

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate