Couscous cu fructe si migdale

Timp estimat de citire0 minute, 54 secunde

Couscous-ul este o mancare traditionala arabeasca facuta din gris. Aceasta este o reteta ideala pentru masa de pranz, rapid de preparat, hranitoare si cu un iz exotic. Timpul de preparare este de aproximativ 15 minute.

Ingrediente:

  • O cana de couscous deja preparat din faina integrala
  • O jumatate de cana cu fructe (afine, mure)
  • 50 grame migdale
  • O nectarina taiata in bucati
  • Ulei de masline
  • Suc natural de portocale
  • Otet
  • Sare
  • Piper

Mod de preparare:

  1. Couscous-ul se amesteca cu putin ulei de masline si cu sucul de portocale intr-un bol.
  2. Se adauga putin otet, sare si piper, dupa gust.
  3. Se pun migdalele intr-o tigaie (fara ulei) la prajit pana cand acestea capata o culoare mai inchisa.
  4. Cand migdalele s-au prajit se adauga in bolul cu couscous-ul si fructe si se amesteca.

Beneficii

Couscous-ul este poate cel mai sanatos produs din cereale. 100 grame de couscous au 112 calorii si 23 de grame carbohidrati, 58 mg potasiu, 5 mg sodiu, 8 mg magneziu, 8 mg calciu. De asemenea, couscousul contine si vitaminele B3, B8, K.

Migdalele au un continut ridicat de fibre si de proteine si sunt o sursa importanta de fier.

Marius Vasilescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Articole recomandate

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate