5 exercitii de Pilates pe care le poti incerca acasa

Timp estimat de citire1 minut, 33 secunde

Exercitiile Pilates sunt extrem de simple si eficiente. Acestea te ajuta sa iti imbunatatesti echilibrul, puterea si flexibilitatea, iar partea cea mai buna, de care toata lumea o sa fie incantata, este ca lucreaza abdomenul! Fiecare miscare, pozitie si exercitiu Pilates solicita musculatura abdominala, asa ca, sa nu mai pierdem niciun minut! Iata 5 exercitii pe care sa le incerci acasa!

Exercitiu 1

Asaza-te pe podea, in sezut, cu spatele perfect drept. Vei avea nevoie de un fular pe care trebuie sa il prinzi cu ambele maini. Ridica bratele si intinde-le perfect deasupra capului! Trage de capetele fularului in timp ce iti rotesti trunchiul spre dreapta. Revino la pozitia initiala, apoi roteste spre stanga. Repeta exercitiul de 10 ori, inspirand cand esti in pozitie normala si expirand cand rotesti spre laterale.

Exercitiu 2

Intinde-te pe podea. Flexeaza genunchii si asaza-ti talpile pe podea, deschise in dreptul soldurilor. Ridica sezutul si pozitioneaza-ti bratele perfect intinse pe langa corp. Mentine pozitia cat poti de mult. Vei vedea cum lucreaza abdominalii!

Exercitiu 3

Asaza-te pe burta, intinsa pe podea. Ridica pieptul si barbia cam la 20 cm de sol, picioarele mentine-le lipite si drepte, pe podea. Ridica bratele intinse, paralele cu solul, astfel incat sa formezi litera T. Inspira in timp ce face asta si expira ducand bratele la spate, in linie dreapta. Repeta de 10 ori.

Exercitiu 4

Stand pe podea, in genunchi, pune palmele pe sol. Ridica pe rand, cu miscari sacadate si rapid, cate un picior, avand grija sa mentii varfurile intise. Fa cate 20 de repetari cu stangul, apoi cu dreptul. Acest exercitiu modeleaza abdomenul si fesierii.

Exercitiu 5

Ramai in pozitie verticala. Incruciseaza bratele, exact ca la dansurile populare rusesti. Ridica apoi piciorul drept, flexat, pe care balanseaza-l inainte si inapoi. Mentine-ti echilibrul cat poti de mult. Repeta si cu piciorul stang. Acest exercitiu iti lucreaza picioarele, le tonifica, iar in acelasi timp iti imbunatateste stabilitatea.

Vanessa Stefan

Nota pentru articolul «5 exercitii de Pilates pe care le poti incerca acasa»:5.00/ 5 (1 vot)

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Articole recente

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F