Exercitii pentru picioare si abdomen

Timp estimat de citire0 minute, 34 secunde

Iti doresti sa ai o musculatura sculptata si un tonus mai bun? Poti incepe prin a te antrena cate putin in fiecare zi. Iti prezentam, alaturi de Florin Prodana, instructor de aerobic si fitness, inca un program simplu si eficient, pe care il poti face acasa.

Dupa o incalzire specifica acestui tip de antrenament, vei continua cu tonifierea cvadricepsului, bicepsului femural si a fesierilor. La final, vei incheia sesiunea de antrenament cu exercitii pentru tonifierea musculaturii abdominale, executate din picioare cand ne axam pe oblicii abdominali, cat si din pozitia intins dorsal.

Fa miscare zilnic si, pe langa aspectul armonios obtinut in urma tonifierii musculare, exerctiile fizice mai aduc un beneficiu important, imbunatatind imunitatea. 3,2,1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate