Vrei un abdomen perfect? Incearca aceasta dieta!

Timp estimat de citire1 minut, 48 secunde

Toata lumea isi doreste un abdomen perfect, insa cati dintre noi suntem dispusi sa muncim pentru a-l obtine? Daca te-ai hotarat ca vrei un abdomen perfect si esti dispus sa faci cateva eforturi, iti garantam ca in putin timp vei incepe sa observi primele rezultate!

Descopera cum se tine dieta pentru un abdomen perfect si incepe sa o urmezi chiar de azi!

In ce consta dieta abdomenului perfect pentru femei?

Cartea “The New Abs Diet for Women” de David Zinczenko este bazata pe cele mai noi cercetari stiintifice si promite rezultate rapide. Autorul recomanda un mix intre dieta si sport, ambele fiind obligatorii pentru un abdomen perfect. Jumatate din cartea lui este dedicata unor programe de forta si de tip interval ce dureaza 20 de minute si trebuie urmate trei zile pe saptamana, dupa primele doua saptamani.

Dieta abdomenului perfect promite ca vei scapa de 5,5 kg de grasime abdominala in primele doua saptamani, ceea ce este un rezultat cu adevarat spectaculos – si nu este obligatoriu sa faci sport!

Dieta pentru abdomen perfect

In primele doua saptamani, ai voie sa consumi doar aceste 12 super-alimente, preparate dupa cum iti doresti (dar nu prajite!), insa in limitele recomandate:

  1. Migdale si alte tipuri de nuci crude
  2. Fasole si alte tipuri de leguminoase
  3. Spanac si orice alte legume verzi
  4. Lactate degresate sau fara grasimi (iaurt, branza, branzica de casa, lapte)
  5. Fulgi de ovaz
  6. Oua
  7. Curcan si alte tipuri de carne slaba (vita, pui, peste)
  8. Unt de arahide 100% natural, fara zahar
  9. Ulei de masline
  10. Paine si cereale integrale
  11. Pudra extra-proteica (zer)
  12. Zmeura si alte fructe de padure

Este recomandat sa mananci 6 mese pe zi, alcatuite in special din proteine – recomandate la fiecare masa, pentru a te mentine satul si a-ti repara musculatura. Numarul de calorii zilnice trebuie sa se incadreze intre 1400-1600.

Bea multa apa, limiteaza consumul de alcool la 2-3 pahare pe saptamana si, odata pe saptamana, rasfata-te cu o masa in care poti manca tot ce iti doresti.

Alimente interzise in dieta abdomenului perfect

Nu ai voie sa consumi deloc carbohidrati rafinati, dulciuri, zahar, orez alb, paste, fructoza, alimente prajite, margarina, alimente preparate cu grasimi partial hidrogenate, lactate integrale, carne grasa, grasimi saturate si grasimi trans.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu