Super antrenament la tine acasa cu un dovleac de Halloween

Timp estimat de citire1 minut, 38 secunde

Anul acesta, de Halloween, pune pe fuga rotunjimile nedorite cu un set de exercitii care „sperie” grasimea. Desi lucreaza eficient mai multe grupe musculare, sunt foarte simplu de realizat. Nu ai nevoie decat de un dovleac si de cel mai lejer echipament. Asadar, fara investitii majore!

In preajma Halloween-ului, inainte de a-ti pune la incercare talentul in ale sculptatului de dovleci fiorosi, pune-ti la incercare musculatura. Dovlecii de 4-5 kilograme pot fi transformati intr-un excelent accesoriu de antrenament.„Sunt cinci tipuri de exercitii pe care le poti face cu ajutorul unui dovleac si care lucreaza muschii din mai multe zone: picioare, brate, spate, umeri, fesieri si abdomen. Atunci cand nu ai timp sa mergi frecvent la sala, acestea pot completa cu brio exercitiile de acolo”, sustine Razvan Stratulat, coach la Bodyshape Transformation Center.

Exercitiile cu dovleac, care-i vin grasimii de hac

Pentru a ne convinge ca merita explorata aceasta utilitatea neobisnuita a dolvecilor, antrenorul ne ofera un exemplu concret si ne invata cu sa procedam, pas cu pas.

  1. Pentru a lucra partea de sus a corpului, tine dovleacul in maini la piept, executa genuflexiuni si ridica dovleacul deasupra capului.
  2. Pentru fandari, stai cu piciorul stang in fata, cu cel drept in spate doar pe varf, cu dovleacul in maini la piept si executa 15 fandari. Dupa ce termini, schimba pozitia picioarelor si repeta cele 15 fandari pe partea cealalta.
  3. Pentru a lucra abdomenul, realizeaza exercitiul cataratorului. Stai intinsi cu fata in jos, corpul drept, mainile drepte sprijinite in dovleac si ridica, alternativ, cate un picior cu genunchiul pana la piept. Daca faci parte dintre cei avansati, pot duce genunchiul pana la cotul opus.
  4. Pentru a lucra bratele, umerii si pieptul, executa flotari sprijinind mainile pe dovleac.
  5. Tot pentru abdomen, asaza-te pe sol, cu picioarele usor flexate, tine dovleacul cu ambele maini la piept, apoi muta-l in stanga si in dreapta, lucrand astfel foarte bine oblicii.

Dupa ce termini circuitul, repeta toate aceste cinci exercitii de trei ori.


Deschide videoclipul

Natalia Talmacec

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate