Oua cu ciuperci

Timp estimat de citire1 minut, 0 secunde

Chiar daca multi sar peste micul dejun, este important pentru sanatatea ta sa incerci sa eviti acest lucru. Incearca sa ii oferi organismului necesarul de nutrienti la inceput de zi! Aceasta reteta pentru micul dejun contine tot ce ai nevoie pentru un inceput de zi revigorant.

Ingrediente

  • 2 oua proaspete
  • 2-3 ciuperci
  • felii de paine integrala
  • sare
  • piper

Mod de preparare

  • Se pun ouale intr-un bol si se lasa la fiert. Dupa ce s-au fiert se taie in felii.
  • Ciupercile se spala, se feliaza si se calesc in putin unt. Se adauga sare si piper dupa gust.
  • Cand se racesc , se asaza pe feliile de paine integrala

Beneficii

Oul este un aliment hranitor, care nu ingrasa. Este indicat in diete pentru ca are un continut scazut de glucide si contine proteine cu inalta valoare biologica. Consumat dimineata, oul ajuta la reducerea indicelui de masa corporala.

Oualele sunt bogate in nutrienti importanti organismului (magneziu, fier, fosfor, potasiu, zinc, cupru, vitaminele A, B1, B2, B5, E). Totodata, oualele sunt bogate in antioxidanti (seleniu) care ajuta la reducerea inflamatiei din organism. Consumate regulat, acestea ofera o senzatie de satietate. Complexul de vitamine B din ou ajuta la o mai buna functionare a sistemului nervos.

Marius Vasilescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu