Lili Sandu: „Solutia mea: sport si disciplina in alimentatie”

Timp estimat de citire2 minute, 36 secunde

Frumoasa a fost dintotdeauna, dar acum este mai supla si mai radianta ca oricand. Ne-a impresionat cu gratia si forma sa fizica de invidiat scoase la iveala intr-un mod surprinzator in cadrul emisiunii „Uite cine danseaza” de la ProTv si am vrut neaparat sa-i aflam secretul. Ne-a marturisit ca i-a priit sederea prelungita in Orasul Ingerilor, de unde s-a intors indragostita de nutritie si stilul de viata sanatos.

Actrita si cantareata, Lili este cunoscuta atat pentru filmele si serialele in care a jucat, dar si pentru melodiile interpretate. A studiat actoria la Los Angeles alaturi de nume importante din cinematografia internationala, a fost concurent la „Ferma vedetelor” si V Reporter in sezonul sase al emisiunii „Vocea Romaniei”, iar incepand din 6 martie, intra in fiecare luni seara in ringul de dans, alaturi de coregraful Iulian Turcanu, la „Uite cine danseaza”.

Slab sau Gras: Arati pur si simplu impecabil, tonica si fermecatoare. Dezvaluie-ne cum reusesti sa ramai atat de fresh?

Lili Sandu: Secretul este disciplina in alimentatie, sport – mai ales de cand ma antrenez cate patru ore pe zi pentru „Uite cine danseaza” si, in general, un echilibru in stilul de viata.

Ai avut vreodata probleme cu greutatea? Ce-ai facut pentru a-ti recapata silueta?

In trecut am avut niste probleme legate de o dereglare hormonala, care au dus la o crestere brusca a greutatii. Regimul strict vegan care mi-a fost recomandat la acea vreme m-a ajutat sa elimin kilogramele in plus, insa de departe cel mai important beneficiu al acestei masuri a fost reglarea metabolismului si restabilirea echilibrului hormonal.

Stim ca ai dezvoltat o adevarata pasiune pentru nutritia sanatosa. Ai urmat chiar si un curs in SUA. Spune-ne mai multe despre asta.

Este adevarat, mi-am descoperit pasiunea pentru nutritie in Los Angeles. Participand la un workshop despre detox si nutrtitie integrativa am ajuns sa o intalnesc pe Dr. Feline Kondula, o binecunoscuta nutritionista din Los Angeles cu care am dezvoltat atat o relatie medic-pacient, cat si una de prietenie. Despre aceasta poveste frumoasa am vorbit pe larg pe blogul meu.

Cum arata meniul tau intr-o zi obisnuita?

Dimineata mananc, de obicei, un bol cu fulgi de ovaz fara gluten cu lapte de quinoa, nuci, o banana si scortisoara pentru gust. La pranz mananc quinoa cu legume si avocado sau supe, salate, humus. Dupa antrenamente, in general, imi prepar un smoothie cu pudra de proteina, iar la cina optez pentru cartofi dulci la cuptor cu rozmarin, varza de Bruxelles, falafel, burger vegan.

Care-i mancarea ta preferata? Ai o reteta pe care o gatesti atunci cand vrei sa surprinzi?

Eu nu gatesc decat foarte simplu, ca de exemplu paste fara gluten cu sos arabiata, somon la cuptor cu rozmarin, avocado toast, adica paine prajita cu guacamole si un ou posat deasupra, clatite in stil american fara gluten. Pe acestea din urma le prepar din faina fara gluten, doua banane, lapte de migdale sau quinoa. De asemenea, fac multe salate cat mai diversificate, avand la baza spanacul proaspat, avocado si nuci.

„Nu am un singur fel de mancare preferat. Imi plac preparatele din ingrediente cat mai putin procesate termic, cu multe fructe si legume.”

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F