Gala Trusted Brands 2014

Timp estimat de citire3 minute, 0 secunde

CATENA,  farmacia de incredere a romanilor

CATENA este pe primul loc in topul increderii consumatorilor romani in 2014,conform studiul ui realizat de Trusted Brands, in care pentru prima data a fost introdusa categoria Farmacii. Cercetarea a fost realizata cu ajutorul unor chestionare cu intrebari deschise, fara variante de raspuns, fiecare respondent nominalizand brandul preferat.

 

CATENA a fost aleasa de respondenti  pe baza urmatoarelor criterii: Calitate, Valoare,Excelenta, Imagine  puternica, I ntelegerea nevoilor clientilor si Responsabilitate sociala.

 

Cercetarea  Trusted Brands a fost realizata in perioada septembrie – noiembrie 2013, iar s tudiul s-a bazat pe 784.176 de chestionare cu intrebari deschise, din care 50.000 in Romania.

CATENA este o companie ambi tioasa cu capital 100% romanesc. In farmaciile CATENA clientii sunt obisnuiti sa gaseasca produse de calitate, preturi foarte mici, sfaturi profesioniste, din inima, dar mai ales au certitudinea ca fac economii la retete.

Peste 2,5 milioane de  romani au  carduri de fidelitate  CATENA, dovada incontestabila a increderii si fidelitatii lor in relatia cu Farmacia Inimii.  

 

CATENA , Farmacia Inimii investeste in sanatatea romanilor

Din dorint a de a sprijini sanatatea romanilor, CATENA desfasoara numeroase campanii de informare medicala  si preven tie, dar a s i introdus  in farmacii  produse special create pentru a sus tine un stil de viat a sanatos. Mentionam aici suplimentele si cosmeticele NATURALISNUCITA si Inimioarele  SANTE,ultimele doua fiind  recomandate atat in dietele cu indice glicemic scazut,  cat si in regimul persoanelor cu diabet.

 

Gala Trusted Brands 2014

Studiul Trusted Brands, care a fost  realizat in 10 tari din Europa, printre care si Romania, sondeaza increderea consumatorilor in marci.

“Este a noua editie in Romania a Trusted Brand si, tot acum, Reader’s Digest aniverseaza 10 ani de prezenta aici. Imi place ca, in toti acesti ani, ceva nu s-a schimbat. Marcile romanesti au ramas pe val. Doua treimi din categoriile locale sunt castigate de branduri romanesti”, a declarat  Florin Petrescu, country manager Reader’s Digest Romania.

 

Castigatorii Trusted Brands 2014

Castigatorii "Trusted Brands Romania 2014" pe categorii  sunt: la 'Farmacii' – CATENA, – la 'Statii TV' – Pro TV, la 'Produse din carne' – Cris-Tim , la 'Vitamine' – Eurovita, 'Remedii impotriva racelii si gripei' – Nurofen, 'Analgezice' – Algocalmin, la categoria 'Clinici private' – Medlife la 'Automobile', – Volkswagen, 'Electrocasnice' – Philips, 'Computere personale' – HP, 'Telefonie mobila' – Nokia, 'Retea telefonie mobila' – Vodafone, 'Camere foto' – Nikon, 'Agentii de turism' – Paralela 45, 'Banci' – Banca Transilvania, 'Carduri de credit' – Visa, 'Companii de asigurari' – Astra Asigurari, 'Furnizori servicii internet' – RCS & RDS, 'Benzinarii' – Petrom, 'Produse de ingrijire a parului' – Head & Shoulders, 'Produse de ingrijire a pielii' – Nivea, 'Produse de machiaj' – Avon, 'Detergenti' – Ariel, 'Cereale pentru micul dejun' – Nestle,  la categoria 'Produse de panificatie' a castigat Vel Pitar, la 'Produse lactate' – Napolact, , la 'Ulei de gatit' – Untdelemn de la Bunica, la 'Condimente' – Fuchs, la 'Ape minerale' – Borsec, la 'Hrana pentru animale' – Pedigree, , la 'Cafea' – Jacobs, la 'Pasta de dinti' – Colgate, la 'Retailer electrocasnice' – Altex, la 'Sapun' a fost premiat Dove, la 'Deodorant' – Nivea, la 'Centre comerciale' –  Kaufland, la 'Cotidiene' – Adevarul, la 'Statii radio' – Europa FM.

CATENA, farmacia inimii  multumeste tuturor clientilor sai pentru increderea si fidelitatea pe care o au in brandul CATENA. 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu