Dieta Weight Watchers, ideala pentru pofticiosi!

Timp estimat de citire2 minute, 8 secunde

Paste, friptura, branzeturi, chiar si inghetata – in dieta Weight Watchers chiar poti sa mananci ce vrei! Exista totusi o regula stricta ce trebuie urmata, si anume sa numeri punctele fiecarui fel de mancare. Rezultatele, insa, nu intarzie sa apara, ceea ce te motiveaza foarte repede!

Descopera cum se tine faimoasa dieta Weight Watchers si un plan de regim pentru 7 zile!

Dieta Weight Watchers, pe scurt

Practic, nu exista mancare interzisa in dieta Weight Watchers. Ai voie sa consumi doar un anumit numar de puncte in fiecare zi si este alegerea ta cum faci acest lucru! Conform unui studiu, dieta Weight Watchers este cea mai populara dieta de slabit din Marea Britanie si a ajutat numeroase persoane sa slabeasca.

Un studiu publicat in Jurnalul American de Medicina arata ca, spre deosebire de persoanele care incearca sa slabeasca pe cont propriu, cei care urmeaza dieta Weight Watchers slabesc mai mult. Un alt studiu arata ca femeile care au tinut dieta Weight Watchers timp de 9 luni au slabit intre 5-14 kg, in timp ce barbatii au slabit intre 6-17 kg. Dieta Weight Watchers pare sa fie o alegere sanatoasa pe termen lung!

Exemplu de meniu pentru dieta Weight Watchers

Chiar daca tu alegi ce si cat mananci in dieta Weight Watchers, iti oferim un exemplu orientativ de meniu pentru trei zile din dieta de slabit Weight Watchers.

Ziua 1

Mic dejun – 6 puncte Pro: 40 g de cereale integrale cu 150 ml lapte degresat cu 125 g de iaurt degresat natural si o mana de fructe de padure

Pranz – 8 puncte Pro: salata verde din belsug cu 100 g de pui fiert fara piele, 15 g de crutoane, 10 g parmezan ras si dressing din maioneza dietetica

Cina – 8 puncte Pro: 125 g file de peste la cuptor cu 200 g de rosii cubulete din conserva, usturoi si cimbru, servit cu 40 g de tagliatelle si busuioc proaspat

Ziua a 2-a

Mic dejun – 6 puncte Pro: omleta din doua oua cu ciuperci si spanac

Pranz – 6 puncte Pro: salata dintr-o conserva mica de ton cu 120 g de fasole din conserva, o lingurita de capere si rosii cherry

Cina – 8 puncte Pro: tocanita de legume de sezon

Ziua a 3-a

Mic dejun – 3 puncte Pro: 3 jumatati de caisa din conserva, 3 prune uscate si cateva bucati de para, incalzite usor si condimentate cu scortisoara, 100 g de iaurt grecesc si 1 lingurita de seminte de dovleac crude

Pranz – 9 puncte Pro: salata cu 40 g de cuscus fiert, 55 g de file de macrou afumat, zeama de portocala si coaja de lamaie

Cina – 8 puncte Pro: 165 g de piept de pui fara pielita calit in ulei de masline, servit cu sos pesto si salata de sezon

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu