Dieta P.I.N.K., planul de slabire exclusiv pentru femei

Timp estimat de citire3 minute, 32 secunde

Conceputa de o femeie pentru femei, dieta P.I.N.K. este o optiune ideala pentru toate doamnele si domnisoarele care vor sa-si remodeleze silueta si sa se simta in forma maxima. Este adaptata intocmai nevoilor si particularitatilor speciale ale femeilor si ofera rezultate remarcabile: kilograme in minus si un tonus fizic si psihic de invidiat.

Descopera cum se tine dieta P.I.N.K., ce ai voie sa mananci pe parcursul ei si care-i sunt principiile de functionare.

Dezvoltata de Cynthia Pasquella, un renumit nutritionist clinic din Statele Unite, dieta P.I.N.K. constituie un adevarat manifest pentru feminitate. Pana si numele ei face trimitere in acest sens. In traducere, acesta inseamna „roz” si reprezinta acronimul a patru cuvinte-cheie: Putere, Intensitate, Nutritie si Cardio.

Principii de baza

Fara a fi extrem de restrictiva, dieta P.I.N.K. impune o serie de limite, fiind, in linii mari, un regim hipocaloric, mai degraba vegetarian. Este insa unul echilibrat, intrucat nu exclude niciun aliment nutritiv sau sanatos. In plus, promoveaza consumul alimentelor cat mai putin procesate, organice sau bio. O componenta importanta a metodei pusa la punct de Cynthia Pasquella este personalizarea dietei si a planului de antrenament.

Cat poti slabi

Evident, rezultatele depind mult de fiecare caz in parte si nu pot fi generalizate. In principiu, potrivit autoarei sale, dieta te poate ajuta sa dai jos aproximativ 5 kilograme in 2 saptamani. Poate ca nu e ceva spectaculos, insa dieta P.I.N.K. nu are ca tinta pierderea in greutate cu orice pret. Scopul este sa slabesti progresiv, intr-un ritm sigur pentru organism, pe care sa-l tonifici si sa te simti plina de energie.

Cele 4 etape ale dietei P.I.N.K.

Chiar daca nu este extrem de riguros planificata, dieta P.I.N.K. este bine organizata, fiind structurata in 4 etape.

Etapa 1 – Resetarea

Cu o durata cuprinsa intre 3 si 14 zile, prima etapa din dieta P.I.N.K. are un rol crucial, de eliminare a toxinelor si a altor substante reziduale nocive din corp. Acest lucru grabeste procesul de „resetare” a functiilor organismului si accelereaza metabolismul, asigurand o mai buna activitate a tuturor organelor interne. In cadrul acestei etape, miscarea este litera de lege, cate 30 de minute pe zi, iar numarul de calorii consumate trebuie sa fie intre 1025 si cel mult 1200. Sunt interzise alcoolul, fainoasele, dar si amidonoasele, zaharul si cafeaua.

Etapa 2 – Primara

In aceasta etapa, care tine 10 zile, sunt introduse alimentele cu un continut caloric mai mare, proteice, care sa-ti furnizeze energia necesara pentru a face fata antrenamentelor intense. In total, ai voie sa consumi pana la 1600 calorii pe zi. De asemenea, in aceasta faza a dietei, este prevazuta suplimentarea aportului de calciu si vitamina D, doua substante vitale a caror prezenta este, in general, deficitara in corpul femeilor.

Etapa 3 – Perioada de 7 zile 

A treia faza a dietei P.I.N.K. este poate cea mai drastica dintre toate. Si asta pentru ca, desi recomanda acelasi aport caloric pe zi ca in prima etapa − de 1200 de calorii −, mesele sunt compuse din supe de legume. Partea buna este ca aceasta etapa a supelor dureaza doar 7 zile, iar antrenamentele sunt mai putin intense si au o durata de doar 15 minute pe zi.

Etapa 4 – Consolidarea

Cea de-a patra etapa a dietei P.I.N.K. are ca obiectiv stabilizarea greutatii la care s-a ajuns si perfectionarea obiceiurilor alimentare, astfel incat acestea sa fie integrate in stilul obisnuit de viata pentru a mentine rezultatele obtinute pe termen lung. Se pot consuma in jur de 1400 – 1800 de calorii pe zi. Ai voie sa mananci orice iti face placere, dar cu moderatie si avand grija ca ingredientele din care iti prepari mancarea sa fie cat mai sanatoase si benefice pentru organism.

Pentru a face dieta mai atractiva, nutritionista americana a scos o carte de bucate cu sfaturi, meniuri pentru fiecare etapa in parte si cel putin treizeci de retete variate si delicioase.

Exemplu de meniu pentru o zi

Mic dejun: shake hranitor din proteine din zer, capsune si alte fructe sau legume proaspete

Pranz: piept de pui la gratar si o salata din vegetale

Cina: orez cu legume verzi si multe verdeturi

Desert: budinca de avocado cu ciocolata neagra

Mult succes!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu