Dieta Indiana – slabeste rapid, usor si sanatos

Timp estimat de citire2 minute, 22 secunde

Cand vine vorba de pierdere in greutate, cei mai multi sunt prinsi intr-un cerc vicios al dietelor pe care le incep entuziasmati, dar nu prea le termina. Undeva, in timpul dietei, isi pierd din interes si determinare si nu reusesc sa duca la final dieta inceputa. Totusi, exista si persoane care reusesc sa tina regimul, insa in perioada urmatoare revin la greutatea anterioara.

Dieta indiana te poate ajuta sa pierzi substantial in greutate. Cu putina atentie dupa terminarea ei, poti sa pastrezi rezultatele, cu conditia sa nu revii la o alimentatie cu prea multe calorii. Aceasta dieta se bazeaza in primul rand pe consumul de legume si fructe

Dieta Indiana – avantaje

  • Planul de dieta dureaza numai 7 zile
  • Nu implica retete complicate sau alimente scumpe
  • Poti slabi pana la 5 kilograme
  • Vei reduce grasimea din jurul abdomenului si taliei

Plan alimentar

Ziua 1

In general, prima zi in orice dieta este cea mai dificila. Astfel, in dieta Indiana este necesar sa consumi doar fructe. Poti consuma orice fruct (exceptie fac strugurii, bananele, mango, fructele uscate), indiferent de cantitate si la orice ora. Este necesar ca prima zi sa inceapa prin consumul de fructe deoarece organismul trebuie pregatit pentru urmatoarele zile. Cele mai recomandate fructe sunt merele, pepenele rosu, rodiile, portocalele, kiwi, mandarinele, grepfruitul capsunile, zmeura, ciresele, visinele, coacazele.

Ziua 2

Daca in prima zi s-au consumat doar fructe, in ziua a doua trebuie sa consumi doar legume. La fel ca si in ziua precedenta, cantitatea nu conteaza, atata timp cat consumi doar legume. Poti sa le fierbi si sa le mananci sub forma de supa sau sa le consumi crude. Cele mai recomandate legume sunt fasolea verde, broccoli, spanacul, stevia, dovleceii, ardeiul gras, conopida.

Ziua 3

Daca in prima zi ai consumat doar fructe, iar in a doua zi doar legume, ziua a treia va fi un mix intre primele doua. Poti sa consumi orice fruct (exceptie cele mai sus mentionate) si orice leguma (exceptie fac cartofii). Rezultate incep usor, usor sa apara.

Ziua 4

In ziua a patra se revine la fructe. Daca in prima zi nu ai voie sa consumi banane, ziua a patra din dieta indiana permite consumul de pana la 4 banane. Rolul consumului de banane este acela de a furniza organismului potasiu, sodiu si alte minerale, care vor preveni starile de oboseala caracteristice dietelor.

Ziua 5

In ziua a cincea poti consuma la discretie orez integral fiert, naut sau linte. Pe parcursul acestei zile mai poti consuma rosii, fiind singurele legume recomandate.

Ziua 6

Ziua a sasea se aseamana ziua a cincea. Ai voie sa consumi un singur castron de orez integral la pranz si in restul zilei legume (fara cartofi sau rosii)

Ziua 7

In ultima zi de dieta poti consuma orice leguma doresti si ca gustari sucuri naturale de fructe.

Hidrateaza-te bine in fiecare zi, fa miscare cel putin 45 de minute si evita consumul de alcool.

Marius Vasilescu

Nota pentru articolul «Dieta Indiana – slabeste rapid, usor si sanatos»:3.18/ 5 (17 voturi)

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Articole recente

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F