Dieta de 5 zile cu suc de rosii, sanatoasa si eficienta!

Timp estimat de citire2 minute, 15 secunde

Dieta cu suc de rosii este perfecta pentru perioada verii, cand ingredientele pe care ai voie sa le consumi se gasesc in toate gradinile si pietele din Romania. Dieta cu suc de rosii sau cu supa rece de rosii este practica si dureaza doar 5 zile, timp in care vei slabi si iti vei detoxifia organismul.

Tine dieta cu suc de rosii sau cu supa rece de rosii timp de cinci zile si vei reusi sa slabesti si sa-ti vitaminizezi organismul!

Sucul de rosii: beneficii pentru sanatate

Rosiile sunt surse excelente de vitamine, fibre si minerale, asa ca pot face parte cu succes dintr-un meniu echilibrat pentru intreaga familie. Un pahar mare de suc de rosii iti ofera jumatate din necesarul zilnic de vitamina C, precum si cantitati impresionante de vitaminele A, K, B6, B1, E. In plus, rosiile si, respectiv, sucul de rosii contin potasiu, acid folic, magneziu, fier si proteine, asa ca o cura cu rosii este binevenita, in special in plin sezon.

Cu doar 17 calorii pe 100 g, rosiile sunt ideale in dieta. Mai mult, sucul de rosii are si alte beneficii pentru sanatatea ta si a familiei tale: contine multi antioxidanti (precum licopenul, pigmentul rosu), ce iti protejeaza organismul de infectii si stimuleaza sistemul imunitar.

Regulile dietei cu suc de rosii:

  • Consuma suc de rosii in fiecare zi.
  • Bea cel putin 8 pahare de apa plata pe zi.
  • Elimina din alimentatie painea, zaharul, dulciurile, bauturile carbogazoase si alcoolul.
  • Mananca 4-5 portii mici de mancare pe zi, la un interval de 2-4 ore.
  • Acolo unde nu este specificata cantitatea, poti consuma oricat de mult doresti din alimentul respectiv, in limita bunului simt.

Meniu pentru dieta cu suc de rosii de 5 zile

Ingrediente pentru sucul de rosii pe care il vei consuma pe parcursul celor 5 zile:

  • 6 rosii mari, bine coapte
  • O capatana mica de telina
  • 2 ardei grasi
  • Patrunjel proaspat
  • 1 lingura de ulei de masline extravirgin
  • Sare si piper dupa gust

Preparare: Amesteca toate ingredientele in blender, pana obtii o compozitie omogena – un fel de supa rece. Daca preferi ca sucul sa fie mai putin vascos, il poti dilua cu o cana de apa plata.

Ziua 1: consuma doar suc de rosii (preparat dupa reteta de mai sus) si fructe proaspete, fara banane sau struguri.

Ziua 2: consuma doar suc de rosii (preparat dupa reteta de mai sus) si legume preparate la aburi sau la gratar, fara cartofi si porumb.

Ziua 3: consuma doar suc de rosii (preparat dupa reteta de mai sus) si fructe si legume proaspete.

Ziua 4: consuma doar suc de rosii (preparat dupa reteta de mai sus), legume proaspete si branzica de casa.

Ziua 5: consuma doar suc de rosii (preparat dupa reteta de mai sus) si 170 de grame de peste fiert sau la gratar.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu