Dieta de 13 zile, riguroasa, dar ultra eficienta

Timp estimat de citire3 minute, 6 secunde

Daca esti in cautarea unei cure de slabire sigure si rapide, dieta de 13 zile s-ar putea sa fie pentru tine. Este o metoda caracterizata de un grad inalt de eficacitate, insa extem de stricta in ceea ce priveste meniul. Respectata intocmai, aceasta dieta poate determina o scadere in greutate cuprinsa intre 6 si 15 kg, in functie de surplusul ponderal avut.

Descopera cum se tine dieta de 13 zile, ce ai voie sa mananci si care sunt principiile ei de functionare.

Ideea de baza a dietei de 13 zile este sa-ti creasca rata metabolica si sa intensifice arderile colorice. Poate iti va parea prea frumos ca sa fie adevarat, dar, potrivit adeptilor dietei, aceasta impulsionare a metabolismului isi pastreaza efectele timp de cativa ani. Cu alte cuvinte, chiar daca vei manca exact aceleasi alimente ca inainte de dieta de 13 zile, corpul tau nu va mai reactiona la fel. Iti va fi mult mai usor in a-ti mentine sau reduce greutatea.

Planul alimentar, pe zile

Asa cum am mentionat deja, dieta de 13 de zile impune o disciplina exemplara. In cadrul acestui regim de slabire nu e loc pentru optiuni si improvizatii. Trebuie sa mananci exact ce prevede planul alimentar, nimic altceva in minus sau in plus. Nici macar o guma de mestecat!

 

Ziua Mic dejun Pranz Cina
1 Cafea 1 ou fiert, 200 g de spanac fiert, 1 rosie 100 g de carne de vita fiarta sau la gratar, salata verde
2 Cafea 1 iaurt degresat, 150 g de sunca 100 g de carne de vita fiarta sau la gratar, salata verde, 1 fruct proaspat
3 Cafea, 1 felie de paine integrala 2 oua fierte, 1 felie de sunca, 200 g de spanac fiert, 1 rosie 1 telina medie fiarta, 1 rosie, 1 fruct
4 Cafea, 1 felie de paine integrala 1 iaurt degresat, 200 ml suc de portocale 1 ou fiert, 1 morcov, 100 g de branzica de vaci
5 Cafea, 1 felie de paine integrala 150 g de somon gatit 100 g carne de vita fiarta sau la gratar, salata verde
6 Cafea, 1 felie de paine integrala 1 ou fiert, 1 morcov 150 g de piept de pui fiert sau la gratar, salata verde
7 Cafea Doar apa, in catitati cat mai mari! 200 g de chiftelute din carne de miel, 1 mar
8 Cafea 2 oua fierte, 200 g de spanac fiert, 1 rosie 200 g de carne de vita fiarta sau la gratar, salata verde
9 Cafea 1 iaurt degresat, 1 felie de sunca 200 g de carne de vita fiarta sau la gratar, salata verde
10 Cafea, 1 felie de paine integrala 2 oua fierte, 1 felie de sunca, salata verde 1 telina medie fiarta, 1 rosie, 1 fruct
11 Cafea, 1 felie de paine integrala 1 iaurt degresat, 200 ml suc de portocale 1 ou fiert, 1 morcov, 200 g de branzica de vaci
12 1 morcov 200 g de somon gatit si 1 lingura de unt 200 g de carne de vita fiarta sau la gratar, salata verde
13 Cafea, 1 felie de paine integrala 2 oua, 1 morcov 250 g piept de pui, salata verde

 

Mare atentie!

Daca ai incalcat in vreun fel planul alimentar, opreste dieta. Poti incerca s-o mai tii o data de-abia peste sase luni. In cazul in care vei vrea, totusi, s-o continui, trebuie sa stii ca nu va mai avea rezultatele scontate. De asemenea, e important sa stii ca odata ce ai urmat aceasta cura de slabire, nu o mai face din nou timp de cel putin doi ani. Dieta de 13 zile este stresanta pentru organism si ar putea produce daune importanta daca este tinuta de prea multe ori.

Se tine mai usor in tandem

Avand in vedere caracterul restrictiv al acestei diete, asigura-te ca esti suficient de motivat/a inainte de o incepe. O modalitate indicata pentru a-ti creste gradul de motivatie este sa urmezi dieta de 13 zile impreuna cu un partener (sot/sotie, prieten, coleg de serviciu). Daca te decizi sa incerci, cel mai bine e ca ziua 1 sa fie duminica. In acest fel, vei fi nevoit/a sa induri un singur weekend de privatiuni culinare.

Mult succes!

Natalia Talmacec

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu