Dieta celor 7 zile

Timp estimat de citire2 minute, 21 secunde

Dieta celor 7 zile este o dieta usor de respectat si eficienta. Unul dintre cele mai importante aspecte referitoare la aceasta dieta este acela ca nu produce dezechilibre in organism, dat fiind faptul ca presupune consumul unei cantitati insemnate de legume proaspete, bogate in vitamine. De asemenea, orezul, principalul aliment al dietei, ii furnizeaza organismului elementele nutritive esentiale, favorizand, totodata, eliminarea toxinelor din organism. Dieta celor 7 zile este, asadar, nu doar o dieta de slabire, ci si de detoxifiere.

Ce alimente pot fi consumate in dieta celor 7 zile

Ziua 1

Mic-dejun: 150 g salata de varza proaspata, un pahar de apa minerala

Pranz: 4 linguri de orez fiert, 150 g salata de morcovi rasi asezonata cu ulei de masline, un pahar de apa minerala

Cina: 150 g peste, o felie de paine, salata verde cu suc de lamaie

Ziua 2

Mic-dejun: orez cu lapte fara zahar, o ceasca de suc de mere

Pranz: 200 g de peste, 150 g salata de fructe (mere, pere, portocale), o ceasca de suc de portocale

Cina: 200 g carne vita, o felie de paine, salata verde cu suc de lamaie

Ziua 3

Mic-dejun: 200 g salata de fructe (mere, pere, portocala, banana), o ceasca suc de portocale

Pranz: 250 g fasole verde, 150 g salata de varza asezonata cu suc de lamaie, o felie de paine, un pahar de apa minerala

Cina: 250 g ciuperci fripte, un cartof mic copt, un pahar de apa minerala

Ziua 4

Mic-dejun: o ceasca de suc de mere, un mar, o portocala

Pranz: 200 g conopida cu orez, un mar mare, un pahar de apa minerala

Cina: 2 cartofi copti, 200 g peste

Ziua 5

Mic-dejun: orez cu lapte fara zahar, un pahar de apa minerala

Pranz: 200 g salata de varza si alge, o felie de paine, un pahar cu apa minerala

Cina: 200 g salata de varza, morcovi, salata verde asezonata cu ulei vegetal, o prajitura dietetica pe baza de faina de orez, un pahar de apa minerala

Ziua 6

Mic-dejun: 150 g salata de morcovi rasi asezonata cu ulei vegetal, un pahar de apa minerala

Pranz: 200 g salata asortata (varza, salata verde, morcovi, telina), o ceasca de suc de portocale

Cina: 100 g orez fiert, salata verde, o jumatate de grepfrut, un pahar de apa minerala

Ziua 7

Mic-dejun: 250 g salata de fructe (mere, prune, caise), un pahar de apa minerala

Pranz: 150 g orez, 100 g fructe peste care se toarna o lingura de miere de albine, un pahar de apa minerala

Cina: 150 g peste, 200 g salata de alge, o felie de paine, un pahar de apa minerala

La capatul celor 7 zile, cantarul ar trebui sa indice cu 3-4 kg mai putin. Pierderea in greutate este semnificativa mai ales daca dieta este insotita si de cel putin 30 de minute de activitate fizica. Dieta celor 7 zile nu permite consumul altor alimente decat cele prevazute si nici de sucuri sau alcool, in schimb incurajeaza consumul de apa si ceaiuri.

Sursa: allomaigrirvite.com

Oana Anghel

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu