Dieta anticelulitica

Timp estimat de citire1 minut, 49 secunde

Nu exista vreo femeie care sa nu isi doreasca sa scape de celulita de pe coapse. Celulita apare cel mai des pe fese, solduri si abdoment din cauza sedentarismului, regimului alimentar dezechilibrat sau din cauza exesului de greutate. Celulita poate fi invinsa, insa este necesara o implicare mare din partea persoanei care vrea sa scape de celulita. Atunci cand iti doresti rezultate de durata, efectele se vad in general in timp.

Dieta anticelulitica poate fi o solutie potrivita deoarece contine alimente sanatoase care au efecte benefice si asupra pielii si grasimii subcutanate.

Dieta anticelulitica – ce sa nu mananci

In vederea combaterii celulitei trebuie sa spui "NU" alimentelor ce contini grasimi sau alimentelor bogate in calorii si carbohidrati, cafelei si alcoolului. Dulciurile si alte alimente cu mult zahar, evident nu sunt recomandate intr-o astfel de dieta.

Alimente ce nu trebuie sa lipseasca

In vederea combaterii celulitei, este foarte important cum alegi alimentele. Fructele, in special afinele, mango, kiwi, merele, bananele, ananasul sunt alimente ce nu trebuie sa iti lipseasca. Poti sa adaugi si spanac, telina, oua, rosii, iaurt simplu sau carne slaba. Ceaiul de gingseng si cel verde elimina apa in exces din organism si ajuta la topirea grasimii de pe abdomen si de pe coapse.

Dieta anticelulitica – meniu

Cam asa ar trebui sa arate un meniu in dieta anticelulitica.

Mic dejun

  • O cana cu ceai verde
  • Iaurt
  • 1-2 felii de branza de vaci sau un ou fiert
  • desert – un fruct (kiwi, banana, portocala)

Pranz

  • peste la gratar cu legume sau o pulpa de pui (fara piele) cu rosii si dovlecei la cuptor
  • desert – un fruct

Cina

  • piept de pui cu spanac sau o portie de broccoli cu morcovi la cuptor cu putina smantana
  • desert – un fruct

Pe langa acesta dieta, este recomandat sa faci mult sport. Fie ca alergi in parc sau mergi pe jos o distanta mai mare, miscarea nu trebuie sa lipseasca din "rutina" zilnica. Daca esti in forma si nu suferi de vreo afectiune care sa contraindice activitatea fizica intense, poti sa incerci antrenamentul pe intervale, tip HIIT, sau Crossfit-ul. Efortul fizic intens va dezvolta musculatura, reducand mai repede stratul adipos.

Marius Vasilescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate