Dieta Ali Vincent sau cum sa slabesti ca un invingator

Timp estimat de citire3 minute, 8 secunde

Numar de numar regasesti in paginile revistei „Slab sau Gras” diete celebre, care de care mai sofisticate, atent gandite de medici si cercetatori renumiti. Iata ca, de data aceasta, am ales sa va prezentam un program alimentar si un regim de viata incercat, „pe bune”, de o tanara de 32 de ani din Statele Unite, ce ulterior a devenit superstar datorita performantei ei: a slabit 60 de kilograme in 40 de saptamani! Afla-i povestea uimitoare in randurile de mai jos!



Oprah este „creierul” din spatele proiectului „The Biggest Loser”, un show extrem de popular in SUA, unde 20 de concurenti obezi se lupta, pret de 10 luni, sa revina la greutatea normala si sa isi recapete, odata cu sanatatea, si respectul de sine. Ajuns deja la sezonul 13, acest reality show are un succes incredibil deoarece rezultatele sunt mereu spectaculoase, iar vietile concurentilor iau o turnura diferita de fiecare data.

Ali Vincent, prima femeie castigatoare
Ali Vincent a participat la sezonul 3 al acestui concurs, iar parcursul ei pe perioada celor 40 de saptamani a fost presarat cu lacrimi, durere, zambete, depresii, clipe de fericire. Ali s-a inscris la „The Biggest Loser” obeza fiind, cu numeroase probleme de sanatate si o imagine personala dezastruoasa. Chiar daca fusese o persoana activa, ba chiar pasionata de sport in liceu, din cauza unor probleme emotionale, Ali si-a gasit alinarea in alimentatie. Chiar si asa, cu o motivatie de fier, in cadrul show-ului, tanara de 32 de ani a reusit sa isi aduca viata pe un fagas normal, ajutata fiind de cei mai buni nutritionisti si antrenori personali. Ali a fost prima femeie care a castigat concursul, dar si pariul cu ea insasi: a slabit nu mai putin de 60 de kilograme!
Si pentru ca si-a dorit enorm ca si alti oameni sa-i urmeze exemplul, Ali a lansat o carte „Believe it, be it. How The Biggest Loser won me back my life”, un indrumar practic ce contine sfaturi pretioase de alimentatie si sport, dar si retete sanatoase.

„Nu sunt medic si nici antrenor de sport. Sfatul meu este unul singur: pretuiti-va sanatatea si incepeti azi, cu primul pas! Fiti curiosi si cititi despre ceea ce mancati, invatati sa va numarati caloriile si nu uitati sa faceti macar 10 minute de miscare pe zi”, isi incepe Ali pledoaria pentru sanatate.
Tot ea recomanda cu caldura un jurnal al alimentelor si un obiectiv clar. Asadar, va propuneti sa slabiti 10 kilograme, dupa care contorizati, zi de zi, ceea ce consumati, recompensandu-va, o data pe saptamana, cu un aliment favorit!

Ali Vincent, dieta practica
Din experienta pe care a avut-o cu specialistii, Ali recomanda femeilor un consum zilnic de 1200 de calorii, iar barbatilor 1600, renuntarea la paine, bauturi acidulate, zahar, mancare tip fast food, cartofi prajiti, dulciuri si produse de pariserie.
Mostra meniu
Mic dejun
1 ceasca de cafea neagra
1 ou fiert cu piper
Gustare
Smoothie facut din jumatate de cana de lapte degresat, o lingurita din proteina de zer si 4 capsuni
Pranz
Piept de curcan cu salata de rosii, castraveti si masline
Gustare
Humus cu muguri de pin
Cina
Peste la abur cu dovlecei la gratar, ciuperci si ardei gras
Gustare
Iaurt degresat
Alimente recomandate: salate, pipet de pui, curcan, friptura de vita si peste, humus, migdale, caju, alune – toate crude, fructe, branza mozzarella, de vaci si de capra, iaurturi si lapte degresat, ou fiert sau omleta facuta fara galbenus, orez salbatic, ciocolata neagra, caise si alte fructe confiate, legume proaspete.
Cat despre sport, Ali lucra zilnic vreme de 10 luni, iar acum doar de 5 ori pe saptamana, cate 70 de minute.
„Calea de la obezitate la o greutate normala este foarte grea, insa nu imposibila. Iar rezultatul iti schimba viata, te face sa te iubesti din nou. Merita!”, a conchis Ali Vincent, acum speaker motivational pe probleme de alimentatie si greutate.

Vanessa Stefan

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu