Cum sa arzi 500 de calorii in aer liber

Timp estimat de citire1 minut, 53 secunde

A venit primavara! Natura a revenit la viata si noi incepem sa ne dorim sa petrecem tot mai mult timp in aer liber, asa ca, de aceasta data, vom imbina utilul cu placutul. De la plimbari in parcuri plini de copaci inmuguriti pana la diferite sporturi si jocuri pe care oricine le poate practica, iti vom arata ca este posibil ca „topirea” a 500 de calorii sa se intample la fel de natural ca si topirea zapezii!

Afla cum sa arzi usor 500 de calorii in aer liber!

Ca sa facem totul mai usor pentru tine, am calculat cat timp trebuie sa practice diferite activitati in aer liber o persoana de 70 de kilograme. Daca esti mai slab, vei arde mai putine calorii. Daca ai o greutate corporala mai mare, cel mai probabil vei arde mai multe calorii in aceleasi conditii. Ideea este sa incepi sa te misti, sa iti oxigenezi organismul si sa elimini orice urma de sedentarism in aceasta primavara!

Un studiu de la Universitatea din Michigan arata ca cel putin 30 de minute petrecute afara intr-o zi insorita iti pot imbunatati semnificativ starea de spirit. Cercetatorii au aratat ca si contrariul este valid: cu cat petreci mai mult timp in casa cand vremea este frumoasa, cu atat este mai mare riscul de a avea o dispozitie proasta.

Pontul Slab sau Gras: Alege-ti activitatea preferata in functie de bugetul de care dispui – echitatia, de exemplu, este costisitoare, in timp ce mersul in ritm alert nu te costa nimic. Gata cu scuzele, nu exista niciun motiv pentru care sa nu te apuci de sport chiar astazi!

Activitate

Timpul necesar pentru a arde 500 de calorii pentru o persoana de 70 kg

Aruncari la cosul de baschet

1:35 ore

Badminton jucat competitiv (ritm intens)

1:00 ora

Badminton jucat lejer

1:30 ore

Echitatie in ritm de galop

50 de minute

Echitatie in ritm lejer

1:45 ore

Frisbee in ritm lejer

2:10 ore

Golf

1:35 ore

Mers cu bicicleta in ritm moderat

50 de minute

Mers in ritm alert

1:10 ore

Mini golf

2:20 ore

Pescuit in rau

1:10 ore

Pescuit in ritm lejer (asezat)

3:15 ore

Ping pong

1:45 ore

Plimbare in ritm lejer

2:30 ore

Plimbat si jucat cu catelul in parc

2:30 ore

Sapat in gradina

50 de minute

Tenis la dublu

1:10 ore

Tuns iarba

2:00 ore

Vaslit

1:00 ora

Vopsit gardul casei/gradinii

1:35 ore

Raluca Baciu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate