Cum mai poti scapa de calorii – Trucuri inteligente

Timp estimat de citire3 minute, 15 secunde

Te-ai pricopsit cu kilograme nedorite, dar nu reusesti sa-ti croiesti timp pentru a face sport? Nu te descuraja! Ti-am pregatit un pan B de actiune. Pune-l in aplicare si te vei bucura de rezultate neasteptate.

Pentru a slabi in ritm alert, nu-i musai sa-ti faci abonament la sala de fitness. Sunt o multitudine de activitati obisnuite din viata de zi cu zi care te pot ajuta sa impulsionezi arderea caloriilor, astfel incat sa-ti subtiezi silueta asa cum doresti. De-acum incolo sigur le vei privi cu alti ochi…

Vanatul reducerilor in marile magazine

Daca aveai nevoie de un argument in plus pentru a merge mai des la cumparaturi, ti-l ofera cercetatorii de la Universitatea Harvard. Acestia au stabilit ca atunci cand cutreieri magazinele poti arde intre 105 si 155 de calorii la fiecare 30 de minute. Nu-i deloc putin daca te gandesti ca o sesiune de shopping de 2-3 ore elimina tot atatea calorii cate ai consuma in timpul unui antrenament de judo, kickbox sau karate (intre 600 si 900 de calorii). Chiar si cand stai la coada topesti calorii, intre 38 si 56 de calorii intr-o jumatate de ora. Ti se pare putin? Ei bine, afla ca stand in fotoliu in fata televizorului nu arzi decat 23-33 de calorii.

Karaoke

Data viitoare cand ti se propune, accepta provocarea prietenilor si mergi la karaoke. Cantatul este un mare consumator de calorii. In plus, atunci cand canti cu voce tare, iti umpli plamanii cu aer si-ti oxigenezi mai bine organismul, fapt ce contribuie la ameliorarea tonusului muscular. De asemenea, cantatul iti regleaza ritmul cardiac si nu in ultimul rand combate stresul, care, se stie, este un factor favorizant al castigului ponderal. Si daca nu ai prea multa inredere in calitatile tale vocale – canta in timp ce faci dus. Te vei bucura de aceleasi beneficii.

Vrei sa arzi calorii, distrandu-te? Da o petrece! Pe langa faptul ca vei alerga pentru organizarea acesteia, vei consuma cel putin 420 de calorii dupa terminarea ei, cand va trebui sa faci curat.

Rasul in hohote

Pe langa faptul ca ne binedispune, rasul zdravan este un excelent exercitiu aerobic. Un minut de ras arde acelasi numar de calorii ca 10 minute de vaslit. Atunci cand razi cu pofta, cutia toracica se ridica si coboara, iar muschii abdominali se contracta puternic de mai multe ori, crescand tonusul acestora. Totodata, rasul activeaza 15 muschi faciali, imbunatatind semnificativ supletea tenului. Asadar, fa-ti o lista de comedii de vazut!

Curatenia in casa

Sunt convinsa ca nu este tocmai ceea ce voiai sa citesti, dar asa stau lucrurile. Potrivit unui recent studiu realizat in Marea Britanie, persoanele care obisnuiesc sa-si mentina casa luna ard intr-o saptamana cu aproximativ 2.300 de calorii mai mult decat cele care neglijeaza treburile casnice. Concret, oamenii de stiinta au estimat ca atunci cand iti faci patul consumi la fel de multa energie ca in timpul practicarii expercitiilor Pilates, iar atunci cand speli geamurile, maturi sau dai cu mopul faci disparute in jur de 197 de calorii/ ora, echivalentul unei gogosi de marime medie. Cat despre smotrul in baie sau bucatarie, acesta chiar merita osteneala: te face sa arzi si 260 de calorii/ora, ceea ce inseamna mai mult decat un hamburger de la McDonald`s.

Somnul la racoare

Redu temperatura din dormitor in timpul noptii. Iti vei reduce factura la intretinere si, in plus, vei slabi mai usor. In cadul unui experiment, persoanele care au dormit in incaperi cu temperaturi sub 19 grade, au inregistrat o crestere a stratului de grasime bruna, acel tip de celule adipoase care regleaza temperatura corpului, arzand calorii. Este o veste formidabila avand in vedere calculele facute de prof. dr. Shigo Kajimura, un eminent cercetator de la Centrul de Diabet al Universitatii California din San Francisco, conform carora 50 de grame de grasime bruna consuma, in decurs de un an, energia echivalenta cu aproape 4,5 kilograme de grasime alba.

Atunci cand stergi praful, speli vasele sau duci gunoiul poti arde pana la 164 de calorii pe ora. Chiar nu-i de colea!

Natalia Talmacec

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu