Croq’kilos, cea mai noua dieta in trend

Timp estimat de citire3 minute, 19 secunde

Sute de mii de like-uri pe Facebook, zeci de mii de abonati pe Instagram… Este limpede ca metoda de slabire Croq’kilos a prins un super val de popularitate. Pe forumuri, internautii nu contenesc sa-i aduca laude, sustinand ca i-a ajutat sa scada in greutate rapid si fara pic de frustrare.

Daca te-ai pricopsit cu niste rotunjimi deranjante si cauti o solutie viabila si in acelasi timp comoda de a le face disparute, mizeaza pe metoda Croq’kilos. Face adevarate furori mai ales in Franta, dar si in alte tari europene. Marturiile celor care au urmat-o sunt mai mult decat entuziaste.

Despre ce este vorba, mai exact

Abordare cu o importanta componenta individuala, Croq’kilos este, de fapt, un program de slabire personalizat, furnizat online, pe baza de abonament. Asadar, nu trebuie sa-ti faci o programare si nici sa te deplasezi la cabinetul nutritionistului pentru a obtine o dieta care sa ti se potriveasca. „Consultatia” se intampla in timp real, in fata unui ecran, la tine acasa sau oriunde doresti tu. Odata ce ajungi pe site-ul oficial, esti invitat sa parcurgi cativa pasi simpli. Mai exact, in niste campuri speciale, iti vei introduce sexul, varsta, inaltimea, nivelul de activitate fizica, greutatea actuala si greutatea tintita. Datele vor fi procesate imediat si vei primi un fel de bilant, prin care esti informat in ce categorie ponderala te afli, daca obiectivul tau este rezonabil si cu cate calorii ar trebui sa mananci mai putin. In continuare, ti se vor propune trei tipuri de meniuri si data estimata la care vei avea silueta dorita. Cele trei formule sunt „Express” cu 1.200 calorii pe zi, „Placere” cu 1.500 calorii pe zi si „Vegetariana” (fara alimente de origine animala) cu 1.500 calorii pe zi.

Cum functioneaza

Odata ce se efectueaza inscrierea, sistemul se pune in miscare: in fiecare saptamana vei primi meniuri realizate special pentru tine de dieteticieni acreditati, in acord cu optiunile bifate si preferintele tale culinare. Daca vei respecta intocmai retetele si regulile indicate, vei putea sa dai jos pana la 5 kilograme in decurs de o luna. Desigur, cu cat surplusul ponderal este mai mare, cu atat efectele vor fi mai vizibile.

Exemplu de o zi Croq’kilos 

Desi este o dieta hipocalorica, Croq’kilos nu face parte dintre cele foarte drastice. In fiecare zi, iti sunt permise patru mese complete. Acestea insa sunt moderate cantitativ, usoare, variate, gustoase si satioase in acelasi timp, pentru a tine sub control senzatia de foame si a evita capcana tentatiilor de a rontai. Totul este detaliat, iar tie nu-ti va ramane decat sa pui in aplicare. Mai jos, iti prezentam un meniu, versiunea „Placere”, care totalizeaza pana in 1.500 de calorii.

Mic dejun (430 calorii)

  • smoothie bowl (preparat intre bautura de fructe/legume obtinuta la blender si micul dejun clasic compus din cereale, seminte, nuci etc. cu lapte sau iaurt)
  • ceai verde neindulcit
  • 3 biscuiti digestivi
  • 100 g de branza de vaci

Pranz (450 calorii)

  • galette de bulgur sau pilaf de bulgur cu ceapa
  • salata verde cu ulei de rapita
  • verrine cu mousse de branzica alba, compot de mere si muesli

Gustare (240 calorii)

  • briosa din faina integrala cu nuca de cocos si ciocolata neagra
  • ceai verde neindulcit
  • un iaurt mic cu 0 % grasime

Cina (300 calorii)

  • wrap cu carne de pui
  • compot de mere si capsune

Puncte tari

Fata de alte metode similare, cum este, de exmplu Weight Watchers, Croq’kilos nu impune reuniuni saptamanale. Cu toate acestea, a creat o comunitate numeroasa si extrem de activa, care poate servi drept suport in momentele grele. De asemenea, programul cuprinde o paleta larga de retete (peste 2.500!), ingredientele sunt usor de gasit, iar prepararea nu dureaza mai mult de 20 de minute.

Puncte slabe

Programul inca n-a trecut proba timpului. A aparut in martie 2016 si, in ciuda furorilor pe care le face, inca nu putem sti care-i sunt efectele pe termen lung. Un alt inconvenient sunt costurile. Pe langa cele legate de plata abonamentelor, estimarile arata o crestere a cheltuielilor saptamanale pentru alimente. Asta pentru ca vei manca mai putin, dar mai bun si mai scump.

Natalia Talmacec

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu