Cardio + exercitii specifice = abdomen tonifiat

Timp estimat de citire0 minute, 45 secunde

Pentru a avea un abdomen definit, fara mult tesut adipos, ai nevoie atat de exercitii tintite pe musculatura abdominala, dar si de exercitii cardio care au rolul de a arde grasimea. Iata un program simplu care imbina cele doua componente.

Descopera alaturi de Alexandra Oprea, instructor de fitness recunoscut national si international, de la Fitness Academy Rahova, cateva exercitii care, efectuate regulat, te vor ajuta sa iti definesti abdomenul in scurt timp.

Mountain Climbers

Incepe din pozitia de plansa, tine abdomenul incordat si corpul in linie dreapta. Adu genunchiul drept la piept. In acest timp incordeaza si mai tare abdomenul, astfel incat sa mentii pozitia de plansa. Intr-un ritm alert, adu genunchiul stang la piept, in timp ce duci piciorul drept in spate. Continua sa aduci, alternativ, genunchii la piept. Efectueaza exercitiul timp de 5 minute la inceputul antrenamentului, dar si la sfarsitul acestuia, astfel: 45 de secunde de efort si cate 15 secunde pauza.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate