“Ardeti” grasimile in mod inteligent

Timp estimat de citire2 minute, 42 secunde

Cu totii suntem preocupati de felul in care aratam. Unii mai mult, altii mai putin… Si cum felul nostru de a arata bine depinde in mare parte de ce greutate avem, de multe ori cadem in asa-zisele capcane ale esteticului, ajungand sclavii dietelor de slabire dramatice, care nu fac altceva decat sa ne slabeasca organismul. Iata cateva mituri de care ar trebui sa ne ferim atunci cand dorim sa incepem lupta cu kilogramele.

Mit 1: Nu ar trebui sa incepem exercitiile fizice pana ce nu am pierdut toate kilogramele de care vrem sa “scapam”, deoarece s-ar putea ca procesul de ardere al grasimilor sa incetineasca, grasimile s-ar putea “depozita” in muschi sau cine stie ce s-ar mai putea intampla.
Adevar: Exerctiile fizice sunt vitale pentru pierderea kilogramelor in plus pentru ca imbunatatesc metabolismul iar caloriile sunt “arse” mai eficient. astfel musculatura este mult mai tonifiata. Ar trebui sa incepi exercitiile fizice imediat!
Mit 2: Ar trebui sa facem antrenamentul de pierdere a kilogramelor in plus dupa exercitiile de aerobic pentru ca in acest mod ardem mai multe grasimi. Chiar trebuie sa mancam doi morcovi cruzi si dupa aceea sa ne facem exercitiile de aerobic.
Adevar: Ordinea in care ne facem exercitiile nu afecteaza in nici un mod felul in care “ardem” grasimile. Sunt recomandate intotdeauna antrenamentele pentru slabit dupa exercitiile de aerobic (cum ar fi mersul pe jos) doar pentru ca muschii sunt incalziti si supli si sunt mult mai feriti de pericolul de a se “rani”.
Mit 3: Vom arde mai multe calorii atunci cand alergam un kilometru decat atunci cand mergem un kilometru.
Adevar: Arderea caloriilor este de 62 calorii/jumatatea de kilogram pierdut prin parcurgerea unui kilometru alergand sau mergand pe jos, nu are importanta.


Mit 4: Sunt anumite exercitii pe care le putem face la aparate speciale si cu ajutorul carora ardem mai multe calorii decat cu ajutorul exercitiilor “naturale”.
Adevar: Un lucru e cert, oamenii isi pun mereu intrebari in ceea ce priveste cate calorii “ard” in functie de exercitiile pe care le efectueaza. Cei mai multi isi pun intrebarea  cate calorii “ard” daca fac exercitii la diferite aparate. Nu va lasati pacaliti. Pierderea calorica este direct proportionala cu efortul depus in timpul exercitiilor efectuate. De obicei cu cat un exercitiu este mai epuizant de atat mai multe calorii scapam. Cu cat ne simtim mai comod cu atat mai putine calorii ardem, nu conteaza echipamentul folosit. Cu cat lucram mai mult cu atat pierdem mai multe calorii.
Mit 5: Pierdem mai multe calorii daca ne facem exercitiile pe stomacul gol.
Adevar: Exercitiile pe stomacul gol nu afecteaza in nici un fel cat anume pierdem in greutate. Din aceasta cauza s-ar putea sa ne fie mai greu pentru ca nu vom mai avea energia  necesara sa ne facem exercitiile cum trebuie. Ar trebui sa bem macar un pahar de suc natural inainte sa ne facem exercitiile daca trebuie sa le facem dis-de-dimineata.
Mit 6: Folosirea greutatilor este mai eficienta decat folosirea aparatelor speciale pentru exercitii.
Adevar: Pentru tonifierea musculaturii si a pierderii kilogramelor in plus nu exista nici o diferenta din punct de vedere al eficientei intre cele doua mijloace amintite mai sus. Este de preferat sa se intrebuinteze strict acele mijloace care ne fac sa ne simtim mai confortabil atunci cand le intrebuintam.

Rusu Iulia

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate