Antrenament scurt pentru fesieri și biceps femural

Timp estimat de citire0 minute, 46 secunde

Antrenamentul pentru mușchii fesieri și pentru bicepșii femurali are numeroase beneficii. Pe lângă “sculptarea” acestor zone cu probleme și reducerea celulitei, exercițiile pentru fesieri și biceps femural au și un alt beneficiu important: fiind vorba de mușchi voluminoși, antrenarea lor arde multe calorii și ajută la pierderea generală în greutate.

Alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, vei descoperi un program scurt și eficient pentru tonifierea acestor grupe musculare. Poți executa exercițiile alături de Florin sau poți să te inspiri pentru a-ți crea propriul program. Exersând regulat, de cel puțin 3 ori pe săptămână, vei avea parte de rezultate vizibile în scurt timp.

Vei începe cu o încălzire ușoară, ce are rolul de a pregăti musculatura pentru efort, vei continua cu antrenamentul propriu-zis și vei încheia cu o sesiune de stretching. 3,2,1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Un comentariu

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

  1. Larisa spune:

    Vrei sa spui ischiogambieri, nu “bicepsi femurali” 😉

Politica de confidentialitate