Antrenament scurt pentru brațe, piept și abdomen

Timp estimat de citire0 minute, 54 secunde

Lipsa de timp este de obicei cea mai invocată scuză pentru a nu merge la sală sau pentru a nu avea un program optim de exerciții fizice. Îți spunem cu încredere că pentru a avea un tonus bun nu ai nevoie de mult timp. Există o mulțime de programe rapide cu ajutorul cărora te poți menține în formă.

De data aceasta îți propunem un antrenament scurt care te va ajuta să tonifici brațele, pieptul și abdomenul. Încearcă să îl reiei de trei ori pe săptămână și vei vedea rezultate în scurt timp. Cu siguranță vei dobândi un tonus mai bun și dezvoltarea musculaturii te va ajuta în multe aspecte ale vieții.

Descoperă, alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, un program scurt și intens care va da rezultate excelente. Fă exercițiile odată cu Florin sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament. Vei începe cu o scurtă încălzire, vei continua cu antrenamentul propriu-zis și vei încheia cu o sesiune de stretching. 3,2,1 Start!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate