Alimente permise in prima etapa a dietei de 17 zile

Timp estimat de citire2 minute, 24 secunde

Dieta de 17 zile este foarte populara si, cum ti-am prezentat principiile acestui regim de slabit eficient intr-un articol anterior, astazi iti oferim lista completa cu alimentele permise in prima etapa a dietei de 17 zile!

Descopera lista completa de alimente permise in prima etapa, de accelerare si slabire intensiva, din dieta de 17 zile!

Prima etapa a dietei de 17 zile este cea mai promitatoare din punctul de vedere al numarului de kilograme pierdute. In functie de surplusul de kilograme, in prima etapa, ce dureaza 17 zile, vei putea chiar sa ajungi la greutatea ideala. Afla totul despre cele patru etape ale dietei de 17 zile din acest articol!

Ce sa mananci in prima etapa din dieta de 17 zile

Alimentele principale din prima etapa sunt pestele, merele si perele, uleiul de masline si iaurtul. Iata lista completa!

  • Proteine slabe – fara limita de cantitate: poti manca peste (somon, ton conservat in suc propriu, peste slab), piept de pui si de curcan fara piele, carne slaba de curcan
  • Oua – pana la 2 pe zi: nu manca mai mult de 4 galbenusuri pe saptamana daca ai colesterolul mare. In schimb, poti consuma oricat de multe albusuri.
  • Legume detoxifiante – fara limita de cantitate: anghinare, sparanghel, ardei gras, broccoli, varza de Bruxelles, varza, morcovi, conopida, telina, castraveti, vinete, usturoi, fasole verde, verdeturi, salata, ciuperci, praz, ceapa, patrunjel, spanac, rosii.
  • Fructe sarace in zahar – 2 portii pe zi, consumate obligatoriu inainte de ora 14: mere, fructe de padure, grepfrut, portocale, piersici, pere, prune, fructe de cactus, prune uscate, struguri rosii.
  • Alimente probiotice – 2 portii pe zi: iaurt simplu, natural (este permis si grecesc), chefir, branzica de casa, varza murata.
  • Grasimi sanatoase – 1-2 linguri pe zi: ulei de masline, ulei de seminte de in
  • Condimente: bors sarac in sodiu, ketchup low-carb (fara zahar, cu putini carbohidrati), mustar, dressing-uri pentru salata fara grasimi, sos de soia light, sare, otet, smantana degresata, parmezan degresat, extract de vanilie, ierburi (busuioc, frunze de dafin, chives, marar, usturoi, menta, oregano, patrunjel, rozmarin, salvie, tarhon, cimbru), piper cayenne, pudra de chili, scortisoara, chimion, pudra de usturoi, nucsoara, piper.
  • Indulcitori: sunt permisi, cu moderatie, doar indulcitorii pe baza de Stevia. Este de preferat sa nu folosesti deloc indulcitori si sa inveti sa descoperi gustul dulce natural al fructelor proaspete.
  • Bauturi: apa plata sau minerala (8 pahare mari in fiecare zi), ceai verde (de preferat, 3 cesti pe zi, dar nu este obligatoriu sa il bei daca nu iti place), ceaiuri din plante, cafea sau ceai fara zahar si fara lapte (consumate obligatoriu cu cel putin o ora inainte de mese).

Fructele si legumele trebuie consumate cat mai des posibil in stare cruda, cu exceptia morcovilor si a rosiilor. Alege sa cumperi fructe si legume de sezon, cultivate local, ori de cate ori ai ocazia, pentru a te asigura ca sunt proaspete si netratate. O alta regula importanta a dietei de 17 zile este sa mananci incet si doar pana incepi sa simti senzatia de satietate, fara sa-ti incarci stomacul.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu