6 alimente pe care sa le ai in casa cand vrei sa slabesti

Timp estimat de citire2 minute, 45 secunde

Daca vrei sa pierzi in greutate nu inseamna ca frigiderul trebuie sa fie mereu gol, iar atunci cand vrei sa gusti ceva, sa fie cu adevarat dificil sa alungi senzatia de foame. Intr-adevar, prajiturile si ciocolata nu au voie sa fie prezente, insa alimentele sanatoase trebuie sa existe. Doar in felul acesta cresc sansele ca ele sa fie consumate.

Optiunile sanatoase din frigider sau din camara te vor ajuta ca alimentatia ta sa fie mult imbunatatita, iar kilogramele nedorite sa dispara. Mai jos iti sunt prezentate 6 alimente, menite sa faca procesul de pierdere a kilogramelor unul putin mai usor.

Fructele uscate

Desi nu sunt lipsite de continutul de zahar, fructele uscate isi gasesc loc intr-o dieta sanatoasa. De fapt, ele te pot ajuta la pierderea in greutate, deoarece pot fi o alternativa excelenta la alte surse de zahar. O mana de cirese sau de stafide uscate presarate pe salata sau amestecate intr-un iaurt te pot ajuta sa nu mai simti ca dieta ta este una prea drastica.

Investeste intr-un deshidrator si poti avea in permanenta acasa nu doar fructe uscate, ci si legume uscate. Foarte important de stiut, deshidratarea alimentelor nu conduce la pierderea valorii nutritionale a fructelor sau legumelor. Prin urmare, vei avea chipsuri de banane, mere, portocale, dovlecei, morcovi pe care le poti savura intre mese. Tine cont ca fructele si legumele uscate sunt foarte simplu de transportat si de pastrat la birou. Minunat, nu-i asa!?

Salata

In comert gasesti diferite tipuri de salata, fie cea clasica, cunoscuta si cultivata in Romania, salata Iceberg sau Baby Spinach. Fiecare dintre acestea are nutrienti unici si beneficii pentru sanatate. Foloseste in salata ta diferite soiuri si completeaza cu legume proaspete, pui la gratar sau somon, fara sa exagerezi cu cantitatea, astfel incat caloriile sa fie tinute sub control.

Nucile

Persoanele care doresc sa piarda kilograme se feresc de cele mai multe ori de nuci, dat fiind numarul mare de calorii si de grasimi. Cu toate acestea, adaugarea unei cantitati mici de nuci in cadrul dietei iti va oferi o senzatie de satietate mai mult timp si iti va permite astfel sa mananci per total mai putin. O mana de nuci reprezinta o doza de grasime sanatoasa.  Incearca sa introduci nucile in retetele tale, fie ca este vorba de o briosa sau ca le presari peste salata. Delicios!

Semintele

Semintele, cum ar fi cele de dovleac, in, floarea-soarelui, chia, susan, nu doar ca sunt bogate in fibre, proteine si grasimi sanatoase, dar completeaza excelent salatele, portia de cereale de dimineata sau iaurtul de la gustarea de dupa-amiaza.

Fructele proaspete

O modalitate sanatoasa si naturala pentru a-ti satisface pofta de dulce sunt fructele proaspete. Ce zici de kiwi sau pepene rosu (in sezonul de vara)? Fructele de padure, capsuni, mure, zmeura, afine sunt si ele delicioase. Prin urmare, nu mai cauta ceva dulce, fie ca esti la birou sau acasa, pastreaza mereu in apropiere fructe.

Ouale

Ouale contin proteine de calitate, grasimi sanatoase si multe vitamine si minerale esentiale. Ele te pot ajuta sa reduci aportul alimentar. Ouale sunt ideale pentru micul-dejun, vor determina senzatia de satietate si te vor face astfel sa consumi mai putine calorii in urmatoarele 36 de ore. De asemenea, tine cont de introducerea oului fiert in salata, chiar daca este vorba de pranz sau ultima masa a zilei.

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate

Abonează-te