5 miscari de balet care te ajuta sa iti tonifici musculatura

Timp estimat de citire1 minut, 52 secunde

Dragi doamne, acest material va este dedicat in totalitate! Nu aveti timp sa mergeti la aerobic, iar alergatul in parc nu va face cu ochiul? Va doriti totusi sa fiti active si sa aveti un trup tonifiat, insa va este greu sa va deplasati la o sala de forta? Am solutia perfecta pentru dumnevoastra: 5 miscari simple, dar eficiente de balet, pe care le puteti executa chiar in confortul propriei dumnevoastra sufragerii!

Baletul este sport imbinat cu arta, asa ca ar fi perfect daca, inainte de a incepe exercitiile, ati lasa sa cante, in surdina, un fragment de muzica clasica. Veti vedea cat este de motivant!
Exercitiul 1
Pe o salteluta, stai pe spate. Tine genunchii si degetele de la picioare intinse perfect, cu calcaiul spre interior, iar apoi ridica piciorul drept cat poti de mult. Stai acolo 5 secunde, pret in care incordezi abdomenul. Schimba cu piciorul stang. Fa 10 asemenea repetari, apoi ridica ambele picioare, exact ca in pozitia clasica de lumanare. Coboara usor ambele picioare, apoi ridica-le iar, perfect drepte. Repeta de 8 ori.
Exercitiul 2
Stai in genunchi pe salteluta si sprijina-te in coate. Ridica piciorul stang, perfect drept. Observi cum se lucreaza fesierii? Fa acelasi lucru cu piciorul drept, repetand de 8 ori.
Exercitiul 3
Culca-te pe salteluta cu fata in jos. Prinde mainile la spate, picioarele mentine-le perfect drepte, iar apoi ridica-te cu forta din trunchi. Privirea inainte, spatele arcuit cat mai mult si vei observa ca aceste exercitii lucreaza minunat oblicii abdominali. Executa cate 2 serii a cate 8 repetari.
Exercitiul 4
Ia din camera un scaun cu spatar. Vei avea nevoie de el ca punct de sprijin. Plaseaza-l in lateralul tau si sprijina-te cu o mana, pentru echilibru. Flexeaza piciorul stang pana cand varfurile degetelor ating genunchiul piciorului drept, pe interior. Ridica bratul stang cu multa delicatete deasupra capului. Cand te simti pregatita, da drumul spatarului si ridica si celalalt brat. Repeta procedura inversand picioarele.
Exercitiul 5
Stai cu fata la spatar si prinde-te de el cu ambele maini, in asa fel incat bratele sa fie intinse, cu coatele paralele cu solul. Flexeaza usor piciorul stang, iar pe cel drept du-l la spate indoit cam la 20 de grade. De aici, ridici piciorul flexat de 20 de ori, cu miscari scurte, cat poti de sus. Schimba piciorul si repeta miscarea.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu