Top 10 alimente pentru un abdomen plat

Timp estimat de citire2 minute, 58 secunde

Slabirea nu iti garanteaza un abdomen plat, asa ca te poti confrunta cu aceasta problema si dupa ce atingi greutatea ideala. In primul rand, abdomenul plat reprezinta un stomac sanatos si o digestie buna si rapida, care nu iti provoaca balonari sau stari de disconfort. Cele 10 alimente pe care ti le prezentam in acest articol iti garanteaza un abdomen plat!

1. Anghinarea: efect anti-balonare

Anghinarea favorizeaza secretia bilei de catre vezicula, precum si evacuarea sa catre intestin. Astfel, este recomandata persoanelor care sufera de o jena digestiva: senzatie de satietate prea rapida sau senzatie de balonare. De asemenea, este un excelent diuretic care faciliteaza evacuarea toxinelor, protejand in acelasi timp ficatul.

 

2. Cresonul de gradina: bun pentru circulatie

Cu un gust usor condimentat, cresonul de gradina contine clorofila, ce ajuta la construirea globulelor rosii sanatoase, care sprijina circulatia sanguina sanatoasa. In plus, ajuta organismul sa produca mai multe enzime cu efect detoxifiant. Singurul punct slab al acestei plante este ca nu se gaseste atat de usor, insa il poti cumpara de la tarani sau de la producatorii locali. Atentie: nu este recomandat persoanelor cu afectiuni ale rinichilor.

 

3. Legume crucifere: efect echilibrant asupra glicemiei

Varza, varza de Bruxelles, conopida, broccoli – toate legumele crucifere contin fibre solubile (ce taie pofta de mancare si stimuleaza tranzitul intestinal) si crom, un mineral care regleaza nivelul de zahar din sange. Pentru a limita flatulenta pe care o pot provoca, gateste-le cu putin bicarbonat de sodiu.

 

4. Sfecla: regina detoxifierii

Deloc scumpa si usor de gatit, sfecla contine doua substante active importante: metionina si betanina. Prima ajuta corpul sa se purifice si sa elimine reziduurile, iar betanina permite ficatului sa metabolizeze acizii grasi. Aceasta din urma ajuta ficatul sa proceseze toxinele mai periculoase pentru organismul tau.

 

5. Hrisca: fara depuneri de grasime pe abdomen

Indicele glicemic scazut previne cresterea brusca a nivelului de zahar din sange. Datorita acestei glicemii stabile, riscul de aparitie a unor noi depuneri de grasime este limitat, in special in zona abdomenului. Si, spre deosebire de grau sau ovaz, hrisca nu contine gluten, astfel incat este usor digerata, fara riscul de a provoca balonari.

 

6. Mar: taie pofta de mancare

Datorita pectinei, o fibra solubila care se umfla in stomac in contact cu lichidele, marul iti confera o senzatie de satietate. De asemenea, aceasta fibra capteaza grasimile si toxinele si faciliteaza pierderea kilogramelor in plus, dar stimuleaza si digestia. Rontaie un mar cu 20 de minute inainte de a lua masa in oras si vei manca mai putin la masa!

 

7. Ananas: campionul enzimelor

Atentie: ananasul nu este alimentul-miracol care arde grasimile, asa cum se credea acum ceva timp. In schimb, ananasul contine enzime si fibre alimentare insolubile, precum celuloza si hemiceluloza, care amelioreaza tranzitul intestinal.

 

8. Papaya: digestie usoara

Saraca in calorii, bogata in fibre, deci foarte satioasa, papaya este de asemenea bogata in antioxidanti precum vitamina C si carotenul. Dar cel mai important este faptul ca acest fruct exotic contine o enzime (papaina) care faciliteaza digestia.

 

9. Grapefruit: bun pentru tranzitul intestinal

Prezenta numeroaselor fibre solubila ajuta la diminuarea nivelului colesterolului rau (LDL) din sange, precum si la reglarea tranzitului intestinal. In plus, grapefruit-ul are foarte putine calorii, fiind un desert ideal pentru persoanele care vor sa slabeasca.

 

10. Prune uscate: laxativul 100% natural

Prunele uscate contin doua principii active ce actioneaza simultan pentru un efect puternic: acidul tartric, ce este un laxativ natural, precum si antioxidantii, ce au efect intens detoxifiant. Un singur aliment te ajuta sa elimini mai repede toxinele, pentru a dobandi un abdomen plat.

 

 

Sursa: topsante.com

Raluca Baciu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate