Tanar la orice varsta! Sportul te ajuta

Timp estimat de citire0 minute, 50 secunde

O silueta armonioasa poate fi obtinuta asociind obligatoriu o dieta sanatoasa unui program de exercitii fizice. Iti poti pastra tonusul si iti poti sculpta zonele cu probleme chiar si acasa, facand exercitii usoare si distractive. Iata un antrenament pe care il poti integra in rutina ta de zi cu zi.

Luiza Bucur are o experienta de 20 de ani ca antrenor de fitness. Conceptul ei, Fitness Poetry, propune un gen de antrenament pentru toate grupele musculare, folosind greutatea corpului. Miscarile sunt naturale, inspirate din balet, gimnastica ritmica sau yoga.

„Incalzirea este foarte importanta pentru orice tip de antrenament. Pregateste organismul pentru sustinerea efortului si previne accidentarile. Asadar, pentru 5-10 minute inainte de antrenament, realizeaza rotari de brate si de trunchi, indoiri laterale, flexii ale genunchilor etc. cu scopul de a incalzi musculatura”, recomanda antrenoarea Luiza Bucur.

Indoiri laterale (exercitiu de incalzire)

Stand cu picioarele departate si mainile pe solduri, indoaie trunchiul lateral, ducand bratele coroana deasupra capului. Revino si schimba partea. Mentine spatele drept. Executa lent 30 de repetari, respirand amplu.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu