Slabeste usor cu dieta Catalin Crisan

Timp estimat de citire2 minute, 59 secunde

Cu dieta pe care ti-o vom prezenta in continuare, Catalin Crisan a reusit sa slabeasca peste 30 de kilograme in doar 10 saptamani. Dieta Catalin Crisan este usor de tinut intrucat nu este restrictiva, putandu-se consuma alimente din toate grupele. O hidratare foarte buna si numai 30 de minute de activitate fizica pe zi vor contribui la imbunatatirea rezultatelor dietei.

Afla in continuare in ce consta dieta Catalin Crisan.

Reguli de respectat in dieta Catalin Crisan

Pentru ca dieta Catalin Crisan sa aiba rezultatele scontate, trebuie sa respecti cateva reguli. Astfel, este foarte important sa mananci din trei in trei ore, adica aproximativ de cinci ori pe zi, iar ultima masa sa nu fie mai tarziu de ora 19.00. Intre mese, nu trebuie sa mai consumi nimic. Oricum, tinand cont de faptul ca intervalul de timp dintre mese nu este foarte mare, nu exista practic posibilitatea sa ti se faca foame. Nu consuma bauturi carbogazoase si alcoolice si nu folosi nici ulei la pregatitul mancarurilor.

 

In ce consta dieta Catalin Crisan

Aceasta dieta cuprinde sase etape: prima etapa se intinde pe doua saptamani, perioada in care ai voie sa consumi, in orice cantitate, carne, inclusiv mezeluri, branzeturi fermentate (telemea, branza topita, cascaval), dar doar un ou pe zi. Poti folosi condimente din abundenta, cu exceptia hreanului si usturoiului.         

Etapa a doua a dietei Catalin Crisan dureaza noua zile, dintre care in primele trei se consuma doar fructe (maximum 500 g/zi) si legume in orice cantitate, in salata sau sub forma de supe, si 400 g de branzeturi zilnic. Nu sunt recomandate fructele cu un continut ridicat de zahar: banane, struguri, pere, prune, fructe confiate, oleaginoase.  In urmatoarele sase zile poti manca mezeluri, carne si oua fara restrictie.

Etapa a treia se intinde pe 12 zile, din care in primele trei sunt permise 1 ou pe zi, 200 g branzeturi nefermentate si legume verzi in orice cantitate (spanac, urzici, broccoli, dovlecei, fasole verde), iar in urmatoarele trei – oua, branzeturi si carne fara restrictie de cantitate.

In etapa a patra, se consuma, in primele doua zile 500 g fructe si 500 g branzeturi in fiecare din cele doua zile. Poti manca legume in orice cantitate si sub orice forma. In urmatoarele trei zile sunt permise carnea slaba si mezelurile cu putine grasimi si la o singura masa salata verde. Urmeaza doua zile de fructe si legume si inca trei zile de carne slaba si mezeluri cu continut mic de grasimi.   

Urmeaza etapa a cincea, in care alimentele sunt repartizate astfel: in primele doua zile – fructe si legume, in a treia zi – branzeturi proaspete, a patra si a cincea zi – din nou fructe si legume, iar in ultimele trei zile – carne slaba, mezeluri cu continut scazut de grasimi si un ou zilnic.

In fine, in a sasea si ultima etapa a dietei, se consuma timp de doua zile fructe – maximum 500 g zilnic, legume si 400 g branzeturi. In ultimele opt zile, se alterneaza doua meniuri: o zi – fructe, legume, salata, urmatoarea zi – carne slaba si o singura portie cu salata. Continua sa alternezi cele doua meniuri  pana la epuizarea celor opt zile.

 Dieta Catalin Crisan este una dintre cele mai eficiente metode prin care poti pierde kilogramele in plus. Ai nevoie doar de putina organizare si de tot atata vointa. Pentru a nu sari peste mese, artistul isi programa alarma. Urmeaza-i exemplul si vei reusi sa ajungi cu bine la capatul celor doua luni de dieta. Rezultatele vor fi cu siguranta pe masura eforturilor depuse.  

 

Oana Anghel

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu