Slabeste rapid inainte de Sarbatori!

Timp estimat de citire3 minute, 33 secunde

Se spune ca trebuie sa intampinam Sarbatorile cum se cuvine. Si se cuvine sa fim mai buni cu cei din jur, mai toleranti, mai veseli. Toate acestea vin insa si din interior. Kilogramele in plus pot sta in calea fericirii tale. Nu le lasa sa te afecteze in cea mai frumoasa perioada a anului!

Iata un alt regim care te va ajuta sa scapi rapid de kilogramele in plus, insa trebuie sa stii inca o data ca, pentru a avea o silueta de invidiat, este mai bine sa iti mentii greutatea, decat sa iei in greutate si apoi sa te chinui sa scapi de kilogramele in plus. Toate aceste diete care promit slabire rapida in timp scurt pot fi numite „diete pentru creduli”, deoarece, chiar daca slabesti in timp scurt, vei pune foarte repede la loc kilogramele daca vei continua, dupa regim, sa mananci ca inainte. Daca in urma cu cativa ani se incercau tot felul de diete ”minune”, cu promisiuni de slabire, cercetarile recente au dovedit ca dieta optima consta intr-un regim de viata echilibrat.

Regimul urmator este recomandat pentru doua saptamani si te va ajuta sa slabesti destul de mult, dar acesta nu este suficient pentru a-ti pastra silueta. Acest regim se adreseaza in special celor care au doar cateva kilograme in plus (intre 3 si 6 kilograme). Este un regim echilibrat din punct de vedere al principiilor nutritive, dar este hipocaloric; din aceasta cauza este bine sa adaugi si un supliment cu vitamine.

Luni
Mic dejun:
–    ceai sau cafea fara zahar
–    o banana sau o felie de paine neagra cu 10 g de unt

Pranz:
– salata de varza cu rosii
– 150 g piept de pui la gratar
– un iaurt

Cina:
– o portocala
– spanac fiert + ficatei de pui fierti cu putina sare

Marti
Mic dejun:
–    ceai sau cafea fara zahar
–    5 linguri de cereale integrale cu 200 ml lapte degresat (1,5% grasime)
–    un kiwi

Pranz:
– peste la cuptor (200 g)
– conopida fiarta cu sare si iaurt
– 2 clementine

Cina:
– legume (fasole verde, morcovi, dovlecei, ciuperci) fierte innabusit
– salata de fructe (un mar, o para, cateva boabe de strugure, 4 felii de ananas)

Miercuri
Mic dejun:
– ceai sau cafea fara zahar
– un iaurt nature + o felie de paine
– un mar sau o para

Pranz:
– pulpa de pui la cuptor (150 g)
– 2 castraveti murati, 4 linguri de branza slaba de vaci
– un iaurt de fructe

Cina:
– un iaurt natur
– un ou fiert
– 2 felii de sunca de pui + un castravete murat

Joi
Mic dejun:
– ceai sau cafea fara zahar
– 2 crenvursti de pui fierti + un ou fiert
– o portocala

Pranz:
– salata de sfecla rosie
– piept de pui fiert (150 g)
– un grepfrut

Cina:
– o banana + un iaurt

Vineri
Mic dejun:
– cafea sau ceai fara zahar
– 5 linguri de cereale integrale + 200 ml lapte degresat (cu 1,5% grasime)
– un mar

Pranz:
– ficatei de pui fierti cu putina sare
– 4 linguri de branza slaba de vaci cu un morcov ras
– un iaurt de fructe

Cina:
– ciorba facuta doar din legume (fara cartofi) – 250 ml
– un iaurt cu doua felii de sunca de pui

Sambata
Mic dejun:
– ceai sau cafea fara zahar
– doua oua fierte  (se mananca doar albusurile)
– doua felii de piept de pui in vid
– un mar sau o para

Pranz:
– o felie de paine + 10 g de unt
– pui la cuptor in folie de aluminiu (150 g)
– castraveti murati

Cina:
– un pahar de 250 ml de suc de tomate
– salata de fructe fara frisca si fara zahar

Duminica
Mic dejun:
– ceai sau cafea fara zahar
– branza slaba de vaci – 5 linguri +  o felie de paine neagra
– o portocala

Pranz:
– carne de vita fiarta innabusit
– spanac fiert cu sare
– 2 clementine

Cina:
– un iaurt natur cu doua felii de sunca de pui
– un grepfrut

Daca vei tine acest regim, vei slabi destul de repede; daca vrei sa scapi de si mai multe kilograme, il poti repeta inca o saptamana. Rezultatele nu vor intarzia sa apara, dar nu uita ca un regim de viata echilibrat este cea mai buna alegere atat pentru silueta, cat si pentru sanatatea ta.

Dr. Laura Bara

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu