Slabeste armonios cu gimnastica yoga

Timp estimat de citire2 minute, 52 secunde

Minte, corp si spirit. Intr-un cuvant, yoga! O practica prin care poti ajunge la relaxare, o stare de bine deplina si sa scapi de kilogramele in plus. Da, ai citit bine. Sa scapi de kilogramele in plus! Oamenii se ingrasa din variate motive, dar scapa de acest surplus numai daca se dedica efectiv, trup si suflet, procesului de slabire! Practica exercitiilor de yoga determina mintea omului sa se concentreze pe controlul fluidelor si imbunatatirea functiilor organismului.

1. Yoga te calmeaza si-ti relaxeaza mintea! Respiratia din timpul exercitiilor permite patrunderea oxigenului in celulele organismului, inclusiv in cele grase. Aceasta duce la arderea grasimilor. Un alt efect benefic este reducerea anxietatii si, implicit, a mancatului pe fond nervos. Se intalneste des tendinta oameilor de a inghiti mancarea pur si simplu, fara placere, atunci cand se simt nervosi. Yoga are si functia de a ne face mai calmi, mai stapani pe noi insine. Unii dintre noi au obiceiul de a manca intre mese. {i in acest caz, exercitiile de yoga se arata folositoare. Cand te simti tentat sa mananci intre mese, este indicat sa iti faci exercitiile de yoga, in loc sa cauti ceva de rontait. Mintea si corpul nasc dorinta pentru lucruri “rele”. Prin yoga, legumele, fructele, cereale integrale arata mai apetisante decat o ciocolata.
2. Yoga arde caloriile! O ora de yoga arde 244 calorii. Aceeasi cantitate se pierde si in timp ce mergi rapid, dar mersul solicita inima si plamanii si arde cantitati importante de grasime. Yoga nu este o activitate cardiovasculara sau una prin care se ard grasimi.
3. Yoga iti da energie si flexibilitate! Dar, te poate ajuta sa pierzi calorii in timpul multor activitati. De exemplu, in timpul mersului. Sunt trei factori care pot fi dezvoltati prin gimnastica yoga: flexibilitate, putere, postura. Cu cat esti mai flexibila, cu atat esti mai puternica si, cu cat stai mai dreapta, cu atat mergi mai repede si pe o distanta mai lunga. Toate acestea duc, bineinteles, la arderea unei cantitati mai mari de calorii.
4. Yoga echilibreaza activitatea glandelor! Yoga are efect si asupra organelor interne, stimulandu-le si determinandu-le sa functioneze normal. Intinderile inainte si inapoi, rasucirile sunt utilizate pentru stimularea glandei endocrine, imbunatatind metabolismul.
5. Yoga iti intareste muschii si-ti face un corp suplu! Cu cat ai muschi mai puternici, cu atat arzi mai multe calorii, chiar si cand te odihnesti. Prin urmare, conform practicilor yoghine, glanda ta tiroida (care afecteaza direct metabolismul) este stimulata prin exercitii, ajutand astfel la un control asupra greutatii.
6. Yoga aduce un echilibru psihologic! Prin yoga ajungi la o stare de bine si la o acceptare deplina de sine. Iti construiesti increderea in forta corpului tau si sunt reduse la tacere toate mesajele negative din mintea ta. Yoga ne invata sa ne respectam corpul si acest lucru ne ajuta sa alegem mancarea sanatoasa, sa evitam junkfood si alcoolul.
7.  Gimnastica yoga este pentru oricine! Dar, intotdeauna, trebuie sa obtii acordul doctorului.
Pentru cei care sunt controlati de emotii si se ascund in spatele mancarii, daca ai tendinta de a cauta o punga de chips-uri sau o ciocolatica, inscrie-te la un curs de gimnastica yoga. Aceste exercitii iti vor calma gandirea, ritmul respiratiei si diminua sentimentele de deprimare si anxietate. Daca inveti sa te relaxezi si sa infrunti emotiile, eviti ingrasarea. Prin urmare, yoga te poate ajuta sa slabesti! Dar, sub nicio forma nu trebuie sa renunti la programul tau cardiovascular sau dieta. Yoga iti aduce relaxare, muschi supli, o postura a corpului de invidiat.

Diana Geacar

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu