Schimba-ti metabolismul cu dieta daneza

Timp estimat de citire4 minute, 27 secunde

Cei care au probleme de greutate pot apela cu incredere la o dieta care le va regla metabolismul si va ajuta la arderea caloriilor. Daca este tinuta asa cum trebuie, dieta daneza te ajuta sa pierzi intre 7-20 kg.

Efectele dietei daneze dureaza aproximativ 2 ani. Deci, dupa ce termini dieta, poti manca normal si nu te vei ingrasa. Cu o durata de 13 zile, ceea ce o face dificila, dieta daneza este unul dintre cele mai eficiente regimuri. Nu ai voie sa reiei dieta in urmatorii doi ani. Daca pe parcurs deviezi de la planul stabilit, trebuie sa intrerupi imediat regimul si nu il poti reincerca decat dupa 6 luni. Daca abaterea s-a produs inainte de a sasea zi de dieta, o poti reincepe dupa 3 luni.

Dieta daneza dureaza aproape doua saptamani, de aceea este destul de greu de tinut. Este bine sa o incepi intr-o perioada cand  nu ai planuri de vacanta sau petreceri. Aceste imprejurari pot sabota orice regim.

 

Sfaturi pentru ca dieta daneza sa aiba efect

  • Cumpara-ti toate alimentele inainte de a incepe dieta, pentru a scapa de eventualele ispite din magazine.
  • Daca ti se face foame pe timpul dietei, bea cat mai multa apa; cel putin 2 litri/zi.
  • Cafeaua nu poate fi inlocuita cu ceai; cand este mentionat, adauga doar un cub de zahar.
  • Fara alcool sau guma de mestecat; ambele contin zahar ce afecteaza procesul de schimbare a metabolismului.
  • Rosiile consumate in timpul dietei daneze trebuie sa fie crude.
  • Cand nu este mentionata cantitatea care trebuie consumata, poti manca oricat doresti (telina, salata, spanac).

Dieta daneza nu rezolva problemele cauzate de supraponderabilitate, dar constituie un bun inceput.
    

Planul alimentar al dietei daneze

Ziua I
Micul dejun: O ceasca de cafea si un cub de zahar;
Pranz: Doua oua fierte tari, spanac fiert si o rosie;
Cina: Friptura de vita (200 g) si salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.
 
Ziua II
Micul dejun: O ceasca de cafea si un cub de zahar;
Pranz: {unca presata (200 g) si un iaurt natural (200 g);
Cina: Friptura de vitel (200 g) si salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.
 
Ziua III
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Doua oua fierte tari, o felie de sunca presata si salata verde;
Cina: Telina fiarta, o rosie si un fruct proaspat.

Ziua IV
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Suc de portocale (200ml) si un iaurt natural (200g);
Cina: Un ou fiert tare, un morcov mare ras, branza de vaci (200g).
 
Ziua V
Micul dejun: Un morcov mare ras, suc de lamaie;
Pranz: Peste cod fiert asezonat cu suc de lamaie si o lingurita de unt;
Cina: Friptura de vitel (200 g), salata verde si telina proaspata.

Ziua VI
Micul dejun: O ceasca de  cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Doua oua fierte tari si un morcov mare ras;
Cina: O jumatate de pui si salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.
 
Ziua VII
Micul dejun: O ceasca de ceai, fara zahar;
Pranz: NIMIC, (beti foarte multa apa!);
Cina: Cotlet de miel (200 g) si un mar.

Ziua VIII
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar;
Pranz: Doua oua fierte tari, spanac fiert si o rosie;
Cina: Friptura de vitel (200 g), salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.
 
Ziua IX
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar;
Pranz: {unca presata (200g) si un iaurt natural (200g);
Cina: Friptura de vitel (200 g), salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.
 
Ziua X
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Doua oua fierte tari, sunca presata (200g) si salata verde cu suc de lamaie;
Cina: Telina fiarta, o rosie si un fruct proaspat.

Ziua XI
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Suc de portocale (200ml) si un iaurt natural (200g);
Cina: Un ou fiert tare, un morcov mare ras si 200 g de branza de vaci.
 
Ziua XII
Micul dejun: Un morcov mare ras cu suc de lamaie;
Pranz: Peste cod fiert asezonat cu suc de lamaie si o lingurita de unt;
Cina: Friptura de vitel (200 g), salata verde si telina proaspata.
 
Ziua XIII
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita;
Pranz: Doua oua fierte tari si un morcov mare ras, cu suc de lamaie;
Cina: Pui (250g) si salata verde asezonata cu ulei si suc de lamaie.
 
Rezultatele acestei diete variaza de la o persoana la alta, in functie de cate kilograme vrea sa piarda si de cum reactioneaza organismul la diferite alimente. Cu cat surplusul e mai mare, cu atat se pierd mai multe kilograme.
 

De retinut pentru succesul dietei daneze!

  • Salata si spanacul pot fi consumate in orice cantitati;
  • Poate fi consumat orice tip de ulei insa in cantitati moderate;
  • Ceaiul de plante e recomandat;
  • Cafeaua poate fi decofeinizata, dar nu trebuie inlocuita cu altceva;
  • Carnea de miel nu trebuie inlocuita cu altceva;
  • Carnea poate fi preparata fiarta, la aburi sau la gratar;
  • Pot fi consumate sare, piper sau alte condimente;
 
Lucia Comanescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

2 comentarii

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

  1. 1**1**le spune:

    sunt in cea de a3a zi de dieta si sper din tot sufletul sa reusesc sa dau jos macar 5kg nu mi se pare atat de grea mai ales ca am ambitie si ma pot abtine de la tot felul de tentatii mai ales ca au aparut capsunile si eu sunt moarta dupa ele succes la slabit

  2. 1**1**a spune:

    am incepup aceasta dieta, sunt la a-v-a zi, destul de dura, mai ales ca lucrez intr-un spital si am un ritm de munca destul de activ..apoi mai este si problema tentatiilor, oricum am mai tinut alta data aceasta dieta, acum vreao 10 ani si a dat foarte mari rezultate! Asa ca efortul merita! sper sa aiba acelasi rezultat si de aceasta data!!!!

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate