Sandwich englezesc cu sunca, ou si cascaval afumat

Timp estimat de citire1 minut, 29 secunde

Pana nu demult, adica pana sa apara toata nebunia cu mancatul sanatos, micul dejun, peste tot in lumea civilizata, se rezuma la oua ochiuri sau omleta cu sunca, branza sau cascaval, paine prajita si o cana cu cafea. Si asa nesanatos si plin de calorii cum era el, timp de zeci de ani, micul dejun clasic nu a omorat si nici nu a ingrasat pe nimeni. Ba din contra, pentru ca altfel nu i se mai spunea “cea importanta masa a zilei”.

Studiile facute de-a lungul anilor au aratat clar ca masa de dimineata aduce imense beneficii sanatatii. Alimentele consumate la micul dejun te ajuta sa fii mai productiv si sa te poti concentra mai bine. Culmea, un mic dejun consistent previne aparitia kilogramelor nedorite, pentru ca masa de dimineata te ajuta sa consumi mai putine alimente pe parcursul zilei si chiar seara.

Astfel, analizand istoria micului dejun clasic de ieri si de azi, ajungem la concluzia ca nu micul dejun in sine ingrasa, ci calitatea si cantitatea alimentelor din care acesta este constituit.

Pentru astazi va propunem o reteta clasica de sandwich englezesc cu sunca, ou si cascaval. Este genul de sandwich pe care in copilarie il vedeam in filme, asta in timp ce la noi sandwich insemna o felie de paine cu doua felii de salam. Pentru pregatirea acestui preparat aveti nevoie de 10 minute. Cu cat preparatele sunt mai proaspete si mai naturale, cu atat sandwichul va fi mai delicios si mai sanatos.

Va atentionam ca acest mic dejun este atat de bun incat s-ar putea ca de pofta sa va pice greu la digestie. De aceea recomandam sa aveti la indemana o pastila de Efi-Digest de la Naturalis, supliment pe care il puteti comanda accesand acest link: https://www.catena.ro/vitamine-minerale-si-suplimente/tulburari-digestive/naturalis-efi-digest-20-comprimate-filmate .

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate