Regimul verde: detoxifiere si slabire in 2 saptamani

Timp estimat de citire4 minute, 43 secunde

Regimul verde, conceput de nutritionistul francez Diamonne, are ca scop reducerea depozitelor de grasime prin eliminarea alimentelor care provoaca digestie dificila si suprasolicitare hepatica. Acest program de slabire pune accentul pe consumul crescut de fructe si legume, ceea ce asigura functionarea optima a tranzitului intestinal.

Este bine sa stii, de la bun inceput, ca regimul verde ti se potriveste doar daca iti plac fructele si legumele. Nu vei manca insa doar cruditati si vei avea voie ca in afara meselor principale sa te bucuri de mai multe gustari sanatoase. Un atu important este faptul ca regimul verde nu este doar un regim de slabire, ci si un regim de detoxifiere a organismului. Cu ajutorul lui poti slabi pana la 5 kilograme intr-o luna, ceea ce inseamna un ritm apropiat de pierderea normala in greutate.

Reguli principale

Regimul verde cuprinde un meniu fix, alcatuit preponderent din fructe si legume. In plus, poti consuma zilnic cate o portie de carne de pasare sau peste, iaurt sau branza proaspata cu continut redus de grasimi si paine integrala. In fiecare zi vei avea in meniu, fie la pranz, fie la cina, supa de legume sau ciorba acrite cu zeama de lamaie. Poti prepara supele din diferite combinatii de legume, ca sa nu te plictisesti. Pentru un plus de savoare, ai unda verde la toate ierburile aromatice si condimente. Cu jumatate de ora inainte de cina poti manca un fruct sau un iaurt. Sunt interzise zaharul si bauturile alcoolice.

Avertisment

In cazul persoanelor care nu sunt obisnuite cu o dieta bogata in fructe si legume, regimul verde poate provoca disconfort digestiv, balonare. Acest regim este contraindicat celor cu tulburari intestinale: gastrita hiperacida, ulcer gastric, colon iritabil.

Meniul zilnic

Saptamana I

Ziua 1

Mic dejun: suc de portocale, o felie de paine integrala unsa cu crema de branza proaspata sau dulceata fara zahar

Gustare: un iaurt

Pranz: salata verde cu morcovi si rosii, doua linguri de branza proaspata, salata de fructe

Gustare: ceai sau cafea, 2 biscuiti din orez unsi cu crema de branza sau dulceata

Cina: supa de legume, file de peste cu piure de dovleac, un fruct.

Ziua 2

Mic dejun: suc de grepfrut, un mar

Gustare: o cana de lapte cu cereale integrale

Pranz: supa de legume, carne de pasare fara piele, salata verde cu rosii, jeleu de fructe fara zahar

Gustare: ceai sau cafea, 2 biscuiti din orez unsi cu crema de branza sau dulceata

Cina: omleta cu spanac, salata, un mar copt

Ziua 3

Mic dejun: suc de portocale, 3 felii de paine cu tarate unse cu branza

Gustare: un fruct

Pranz: supa de legume, salata de legume, carne la gratar

Gustare: ceai sau cafea, 3 felii de paine cu tarate unse cu dulceata

Cina: supa de legume, orez cu mazare, un fruct

Ziua 4

Mic dejun: ceai, 3 felii de paine cu tarate unse cu crema de branza

Gustare: un fruct

Pranz: supa de legume, salata de rosii, morcovi, un ou, jeleu de fructe

Gustare: piure de fructe

Cina: supa de legume, piure de dovleac, carne de pasare, fructe la cuptor

Ziua 5

Mic dejun: suc de portocale, o felie de paine integrala cu branza

Gustare: un fruct

Pranz: supa de legume, o rosie umpluta cu ton si orez, un fruct

Gustare: ceai, 2 biscuiti din orez unsi cu crema de branza

Cina: o friptura cu salata de varza rosie, un iaurt

Ziua 6

Mic dejun: ceai, 2 felii de paine integrala cu branza

Gustare: un fruct

Pranz: supa de legume, salata de telina, morcovi, mere, jeleu de fructe

Gustare: ceai, o felie de paine cu branza

Cina: un file de peste cu orez integral, un fruct

Ziua 7

Mic dejun: suc de grepfrut

Gustare: un fruct

Pranz: supa de legume, friptura cu piure de dovleac

Gustare: ceai, 3 felii de paine cu dulceata

Cina: supa de legume, un hamburger de casa cu rosii si morcovi, un fruct

Saptamana a II-a

Ziua 1

Mic dejun: ceai, 3 felii de paine din tarate cu branza proaspata

Gustare: 1 iaurt

Pranz: piure de dovleac, un ou, un fruct

Gustare: compot de fructe (fara zahar)

Cina: supa de legume, file de peste cu piure de cartofi, jeleu de fructe

Ziua 2

Mic dejun: ceai, 3 felii de paine din tarate cu branza

Gustare: 1 iaurt

Pranz: supa de legume, salata de rosii, morcovi, un ou, un fruct

Gustare: ceai, o felie de paine cu dulceata

Cina: supa de legume, o friptura cu o jumatate de rosie, jeleu de fructe

Ziua 3

Mic dejun: suc de grepfrut, un mar

Gustare: o para

Pranz: o friptura la gratar cu piure de dovleac

Gustare: ceai, 3 felii de paine din tarate cu branza

Cina: supa de legume, o portie de paste cu sos de rosii, jeleu de fructe

Ziua 4

Mic dejun: ceai, o felie de paine cu branza

Gustare: un iaurt

Pranz: supa de legume, piept de pui cu ½ rosie, un fruct

Gustare: ceai, 3 felii de paine din tarate cu dulceata

Cina: supa de legume, un file de peste cu o lingura de maioneza, un fruct

Ziua 5

Mic dejun: ceai, 3 felii de paine din tarate cu branza

Gustare: un iaurt cu cereale integrale

Pranz: omleta cu spanac, un fruct

Gustare: ceai, 2 felii de paine cu dulceata

Cina: supa de legume, vinete, rosii si mozzarela la cuptor, salata, un fruct

Ziua 6

Mic dejun: suc de grepfrut, 3 felii de paine cu branza

Gustare: un fruct

Pranz: supa de legume, salata de cruditati

Gustare: ceai, 2 felii de paine cu branza

Cina: supa de legume, 2 rosii umplute cu ton si orez, un fruct

Ziua 7

Mic dejun: suc de portocale, 3 felii de paine cu branza

Gustare: 1 fruct

Pranz: supa de legume, un file de peste cu salata

Gustare: ceai, 2 biscuiti din orez cu branza

Cina: supa de legume, un hamburger de casa cu salata, jeleu de fructe

Marilena I.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu