Exercitii pentru tonifiere si arderea grasimilor cu ajutorul stepperului

Timp estimat de citire0 minute, 42 secunde

Beneficiile stepului aerobic asupra siluetei sunt numeroase: diminueaza tesutul adipos, defineste fiecare grupa musculara, tonifica organismul, previne aparitia celulitei sau amelioreaza celulita deja existenta si modeleaza silueta. Nu in ultimul rand, confera o stare de bine care persista pe parcursul multor ore.

Alexandra Dandea, instructor de aerobic, fitness si master trainer, ne recomanda cateva exercitii cu eficienta maxima, folosind stepperul. Poti face aceste exercitii si acasa si chiar daca nu ai un stepper, iti poti improviza unul.

Fotografii realizate la: ABC Fitness School, str. Fratii Buzesti, nr. 68, Bucuresti.

1. Din pozitia stand cu ambele picioare pe stepper, cu ajutorul unei perechi de gantere tinute in priza neutra, coboara in genuflexiune indoind coatele (unghi de 90 de grade), iar pe revenire ridica bratele deasupra capului. Inspira pe coborare si expira pe revenire. Exercitiul tonifica fesierii cvadricepsul si umerii. Executa 3 serii a cate 16 repetari.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu