Exerciții pentru lombari

Timp estimat de citire0 minute, 39 secunde

Durerile de spate, mai ales din zona lombară, au de cele mai multe ori cauze legate de postura greșită și de statul prelungit pe scaun. În lipsa unor probleme patologice ale coloanei vertebrale, exercițiile fizice pot ajuta foarte mult.

Musculatura lombară, odată tonifiată, va avea rolul de a susține coloana vertebrală. Împreună cu musculatura abdominală creează practic un corset care susține întregul trunchi. Antrenând constant mușchii lombari, îți vei îmbunătăți postura și vei dobândi un tonus mult mai bun pentru că îți vei recăpăta mobilitatea.

Descoperă un program simplu pentru tonifierea mușchilor lombari alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness. Antrenează-te odată cu el sau inspira-te pentru a-ti crea propriul program de antrenament. 3, 2,1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate