Exerciții pentru abductorii coapsei

Timp estimat de citire0 minute, 41 secunde

Abductorii coapsei sunt o grupă de mușchi importantă, dar deseori ignorată. Funcția lor este să permită mișcarea spre lateral și stabilizează pelvisul în timpul mersului. Sunt implicați în alergare, diverse sporturi, dans, urcatul și coborâtul din mașină sau urcatul și coborâtul de pe bicicletă.

Exercițiile pentru abductori îmbunătățesc coordonarea, te ajută să previi accidentările și cresc performanțele în antrenamentele de fitness. Pentru tonifierea lor, poți folosi o bandă elastică, un accesoriu pe cât de simplu, pe atât de util. Exercițiile sunt simple și distractive. Descoperă alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, un scurt program eficient pentru mușchii abductori. Execută exercițiile odată cu el sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament. 3, 2, 1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate