Exerciții pentru abdomen din poziții de izometrie

Timp estimat de citire0 minute, 46 secunde

Exercițiile izometrice implică menținerea musculaturii încordate într-o singură poziție, obținând astfel tonifiere. Este vorba de un tip de efort special, din care rezultă tensiune musculară și, implicit, creșterea arderilor calorice.

Cu ajutorul exercițiilor izometrice se pot tonifia destul de ușor mușchii abdominali. Celebra scândurică (eng. plank) este un exercițiu excelent, care ajută la sculptarea întregului abdomen, la tonifierea musculaturii lombare, a umerilor și brațelor. Eficiența antrenamentului crește atunci când combinăm exercițiile izometrice cu elemente cardio, rezultând o accelerarea metabolismului.

Descoperă, alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, un program de exerciții izometrice + cardio focusat pe musculatura abdominală. Reia-l de cel puțin trei ori pe săptămână și vei vedea în scurt timp rezultate. Antrenează-te odată cu Florin sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament. 3, 2, 1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate