Exerciții pentru abdomen, coapse și fesieri din izometrie

Timp estimat de citire0 minute, 41 secunde

Exercițiile izometrice sunt cu totul speciale. Ele implică poziții statice, dar care solicită intens musculatura. Rezulta tonifiere, dar și consum caloric ridicat. Plecând din diverse poziții izometrice se pot executa o varietate de exerciții, obținând efecte și mai pronunțate.

În acest clip îți arătăm cum îți poți lucra ușor abdomenul, coapsele și fesierii pornind de la celebra scândurică, poziția izometrică de flotare. Descoperă alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, o serie de exerciții distractive și eficiente.

Execută exercițiile odată cu Florin sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament.

Vei începe cu câteva exerciții pentru încălzire, vei continua cu antrenamentul propriu-zis și vei încheia cu o sesiune de stretching. 3,2,1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate