Dieta Supercharge, slabeste fara sa-ti pierzi tonusul

Iulian Dinu, instructor fitness

Timp estimat de citire3 minute, 18 secunde

In toiul iernii, ne simtim lipsiti de vlaga si cautam mai degraba sa ne cuibarim sub o patura pufoasa decat sa ne apucam de vreo dieta obositoare sau sa mergem la sala de aerobic. Vestea buna este ca exista o dieta care, in loc sa te epuizeze, iti confera o doza buna de energie chiar si in sezonul friguros. Iti prezentam dieta Supercharge!

Dieta Supercharge porneste de la premisa ca zaharul si carbohidratii rafinati au un efect negativ asupra organismului. In loc sa ne faca sa ne simtim energici si gata de atac, carbohidratii ne dau o senzatie temporara de bine, dupa care, in doar cateva ore, resimtim brusc o scadere a nivelului de zahar din sange si, implicit, a starii de spirit.

Pierde 4 kilograme in 2 saptamani
Inlocuind carbohidratii rafinati cu mai multe proteine si legume proaspete, ne incarcam corpul cu rezerve de energie pura si nu ne mai confruntam cu schimbarile de dispozitie provocate de consumul excesiv de zaharuri. In plus, chiar daca atunci cand ne simtim prost dispusi sau deprimati ni se face brusc pofta de ceva dulce, acea bucatica de ciocolata sau prajitura ne va face mai mult rau decat bine. Ideal este sa inlocuim carbohidratii cu proteine, pentru a ne asigura un nivel de energie grozav. Practic, regulile dietei Supercharge, care te poate ajuta sa pierzi 4 kilograme in 2 saptamani intr-un mod placut, sunt urmatoarele:
 

Alimente interzise
– Carbohidratii rafinati, in special la micul dejun (carbohidratii se pot consuma doar seara sau in combinatie cu alte alimente): paine, cereale, orez, sucuri carbogazoase, produse de patiserie, dulciuri cumparate din comert, cu foarte mult zahar, fructe.
– Alimente bogate in grasimi
– Alcool
 

Alimente permise
Carne slaba, de peste, pui sau curcan
– Lapte degresat
– Creveti si fructe de mare
– Oua
– Carne de manzat
– O portie de carbohidrati la cina
 

Meniuri pentru micul dejun
– Omleta din trei albusuri de ou si o lingura de branza proaspata de vaca, plus 300 ml de suc natural de portocale.
– 2 oua ochiuri, cu o felie de paine prajita cu putin unt.
– Un iaurt simplu in care poti adauga 100 g de fructe de padure.
 

Meniuri pentru pranz
– O conserva de ton cu salata verde si iaurt.
– Piept de pui la rotisor cu salata de cruditati si sos vinegreta, plus un mar.
– 300 ml supa de broccoli, spanac sau sparanghel, plus o felie de paine si, ca desert, un mar.
 

Meniuri pentru cina
– 200 g somon la gratar cu garnitura de cruditati preparate la abur, plus o mana de capsuni cu putin topping de frisca.
– Salata de pui Waldorf: 100 g cubulete din carne de pui, 6 nuci, o jumatate de avocado amestecat cu o lingura de maioneza, toate asezate pe foi de salata verde, plus trei linguri de salata de fructe.
– 200 g de friptura slaba la gratar si 2 linguri de legume preparate la gratar, plus un mar copt umplut cu stafide.
 

Gustari
– Un ou fiert tare cu o felie de paine toast
– Salata de cruditati cu sos vinegreta
– O lingura de branza de vaci cu felii de morcovi
– Cateva nuci cu un mar
– Iaurt simplu
– O banana

Raluca Mateescu

 

 

Exista trei solutii simple pentru slabit, pe care le putem include cu usurinta in programul nostru zilnic: reducerea numarului de calorii consumate, cresterea nivelului de activitate fizica si utilizarea suplimentelor nutritive din gama EA FiT.

Frumusetea a fost dintotdeauna principala preocupare a femeilor. Moda a impus diverse tipare de frumusete, majoritatea centrandu-se pe o silueta “trasa prin inel”. Femeile au incercat sa atinga acest standard de frumusete prin orice metoda, apeland de multe ori la infometare, diete complicate sau la chirurgia estetica.

Iulian Dinu, instructor de fitness, aerobic, tae-bo si personal trainer ne ofera indicatii pretioase despre cum putem slabi eficient.

Punand pe primul loc ambitia si dorinta de a slabi, fiecare femeie va putea sa isi atinga propriul ideal de frumusete.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

instructor fitness

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate